Bjørnarp Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 noen som ved om det funker bra me ein dump på ein 1,9 tdk som lader 0.7bar? evt hvor sette vakumslangen til dumpen? :coplight Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 hahaaahhahahahhah!! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 du trenger denne du diesel dump Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat eier Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 du trenger denne du diesel dump vet du om dette passer på min passat 1.9 tdi 2002 mod 130hk??? er det samme lyd i disse som i bensin turbo???? skader det å ha sånn på bilen???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 denne vil ikke skade motoren,den er eletrisk enhet som gir vakum til dumpen.gir bortimot samme lyden som vanlig turbo dump.settet er universalt. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Åpent luftfilter da? Er det mulig på Diesel motorene? Mye tøffere lyd synes jeg! Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat eier Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 åpen luftfilter fungerer, hadde det jeg,men byttet ut det orginalet istede. synes det ble stygg lyd av det jeg. men det er meg det da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnarp Skrevet August 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 er det ikkje muli å få vanlig dupt til å passe på? eller må jeg ha det sette? synes det ble fin lyd i min me åpent luft filter:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 om du er så jævlig gira på å være dumpråner i bygda, hvorfor ikke da bare kjøpe deg en bensin turbo bil davel?!.. Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 er det ikkje muli å få vanlig dupt til å passe på? Dump valves are fitted to the engines of turbo charged cars and sit between the turbo intlet and the throttle body. When transitioning from a boosted state to a closed throttle state (as in between shifts), due to inertia, the turbo continues to pressurize air, but the closed throttle prevents the compressed air from entering the engine. In this case the pressure exceeds the preset spring pressure in the dump valve and the excess pressure is bled off to atmosphere. http://en.wikipedia.org/wiki/Dump_valve Din motor har ikke gasspjeld, derfor kan du ikke stenge luftstrømmen gjennom motoren, ergo ingen dump. Turtall styres av dieselmengde på din motor, og sikkert de fleste andre dieselmotorer også.. Så bruk pengene dine på større turbo, dyser o.l. Elektrisk dump o.l. er omtrent like kult som å kjøre rundt med et skilt på taket der det står: Alle sammen, se på meg, jeg har herpes.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Alle har forskjellig smak og vil gjøre forskjellige ting med bilene sine. LEV MED DEN DERE. Gjør det du føler for med bilen din,det er du selv som bestemmer hva du vil,ingen andre. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnarp Skrevet August 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 hehe:P ok:) ¨år bare prøve å se å det bli te:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Alle har forskjellig smak og vil gjøre forskjellige ting med bilene sine. LEV MED DEN DERE. Gjør det du føler for med bilen din,det er du selv som bestemmer hva du vil,ingen andre. helt feil!.. du skal gjøre DET VI SYNES du skal gjøre med bilen din! Uten oss er ikke du kul!!:diespam: Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bremseth Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 hehe... elektronisk pop off valve kittet skal fungere på alle disel bila. fungere jævli bra, allefall på min bil.. har en passat 3b 1997 modell. å den fjerte godt avsted.:D Siter 01" ford mondeo. 97" VW Passat (solgt) 80" volvo 242 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg