Gå til innhold

vw golf I cabriolet

Ranger emnet

golf fan

Anbefalte innlegg

nå gir jeg opp dette prosjektet, selges for 30,000 med anlegg og ny calipter, bakluke har jeg skaffet men ikke hentet og betalt så ny eier for ta det opp med bamse bil

jeg orker ikke å skru med, begynner og bli dritt lei av å finne rust, på rust , på rust har sykt lyst til å selge den så vurderer sterkt, men får jeg et seriøst bud på over 30,000 er ikke det noe å tenke på tror jeg

Die Aller Vaerste (DAV)

( ) 1986 Mazda 323

( ) 1986 golf tweiser

( ) 1988 toyota carina II

(X) 1991 golf mk 1 karmann cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 172
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nå gir jeg opp dette prosjektet, selges for 30,000 med anlegg og ny calipter, bakluke har jeg skaffet men ikke hentet og betalt så ny eier for ta det opp med bamse bil

jeg orker ikke å skru med, begynner og bli dritt lei av å finne rust, på rust , på rust har sykt lyst til å selge den så vurderer sterkt, men får jeg et seriøst bud på over 30,000 er ikke det noe å tenke på tror jeg

Tror du sikter litt høyt her når det gjelder pris...

Slik som denne fremstår pr. idag så får du ikke den summen. Et bra orginal utgangspunkt ligger på fra 25-35 mens de fineste selges for 35-60.

Jeg skal ha 49 000,- for min, men så har den også alt.

173240-1640145.jpg

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men blir nok og beholde den, skal i morra få ordnet calipteren og sånn også får jeg se om jeg skal begynne å bygge deksel til over forsterker og kondensatoren

også kan det hende at jeg bestiller flere deler fra deg polardego

Die Aller Vaerste (DAV)

( ) 1986 Mazda 323

( ) 1986 golf tweiser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja men er jo anlegget som trekker opp i pris,

HÆ????

Da ville jeg ha tatt ut anlegget og solgt det utenom for den cabben du har får du max 5-10 lapper for slik den er nå.

Det er ikke for å være slem jeg sier det, men dette er et dårlig rest.objekt. Da kan du ikke forlange 30k om du har aldri så mye anlegg i bilen...

Men for all del, det er jo bare å prøve.

Jeg synes du skal ta deg tid til å gjøre den ferdig, bruke de åra til til du får lappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo det som er planen nå men? pris på sånne baklykter du har på din cab og emblemfri grill 2 eller 4 lykters grill? vet ikke om jeg skal ha 2 eller 4 lykter? pris på dette? også kan det hende at jeg bestiller etterhvert

Die Aller Vaerste (DAV)

( ) 1986 Mazda 323

( ) 1986 golf tweiser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo det som er planen nå men? pris på sånne baklykter du har på din cab og emblemfri grill 2 eller 4 lykters grill? vet ikke om jeg skal ha 2 eller 4 lykter? pris på dette? også kan det hende at jeg bestiller etterhvert

Baklampene koster 990,- og grillen kr. 450,- 2 lykters synes jeg er penest.

Om du klarer å bestemme deg om du skal ha bilen eller ikke så kan jeg sende deg de gamle baklampene og dørhåndtaket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider