Gå til innhold

Eksosanlegg til turbo corrado?

Ranger emnet

John90

Anbefalte innlegg

Lurte på om det går ann og få tak i eksosanlegg som er bygd for turbokonventerte corradoer eller om du må sveise og kappe til allt sjølv? nokon som har erfaring med dette? Skal ha eksosanlegget på visning oss biltilsynet og EU godkjenning so slite litt då eg kun har 3 toms rakrør for øyeblikket!

vw corrado turbo (solgt)

bmw 730 e32 (solgt)

Volvo 240 turbo (til salgs)

Bmw 325/m3 e36 (bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fannt ingen eksosanlegg som var til corrado turbo eg. Har du link til sida der det blir solgt komplett eksosanlegg?

Fordi det ikke er levert orginalt det.....

ebay.de

Du tilpasser downpipe slik at orginal kat og eksosen passer

3" anlegg vil gi lavere effekt enn 2,5" (63mm). Antagelig får du best resultat med 2,25" (60mm)

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okai. synts at downpipen på passat tdi såg lik ut som på min? so hadde kansje vore muligt og modda til noko der ifrå.. Var ute og køyrde litt idag og no begynnte ladetrykket og kuke seg.. får ikkje 100% ladetrykk før 4300 omdreininger.. Før fekk eg fullt trykk litt før 3000.. Har sjekka litt slanger og div.. Lurer på og ta ut intercooleren og sjekke om den kan være årsaken? nokon som har nokon lure ideer på ein mulig årsak til dette?

vw corrado turbo (solgt)

bmw 730 e32 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje trykktestet intercooleren.. Har du ein teknikk og gjøre dette på? Han som eg kjøpte bilen av viste ingenting so eg veit ikkje ka turbo som står på eller ka chip som er der eller om det er chip. Får vite ka turbo som er der då denne må plukkes ned då bilen lekker på div eksospakninger. Men trur ikkje eksospakningene kan ha noko stort og sei då bilen gjekk godt med 0,8 i ladetrykk då eg kjøpte den.

vw corrado turbo (solgt)

bmw 730 e32 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider