andyG Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Noen som vet hvordan du skifter farge på vinylen i NFSUnderground?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Ja! Lærte det av noen her inne.... Trykk på # etter du har valgt ønsket vinyl :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 det jonaldo sa var (som du sikert skjønte til pc.. på xbox er det at du trykker x etter at du har valgt vinyl.. hjelper om du sier vilken type maskin du spiller på...hehe!! ps: jonaldo..det var du som hjalp meg på samme spørsmål var det ikke det?? uansett.. bilen min har blitt meeeeeget snaksy nå..hehe.. grunnet min mangel på mob med cam så har jeg ikke muligheter å kunne poste bilde av den..men den jeg har mixa og trixa litt på div biler.. har en som ser ut som et rullende sirkus..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Jeg driver fortsatt å pusler litt med spellet på pc.. Men jeg fatter ikke hvordan man får bytta farge på vinylen.. Noen som kan ta en newbie gjennomgang på hvordan det gjøres? Hadde vært kult å få bytta litt farger og slikt... =) Siter Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zircon Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Og hvordan gjøres dette på ps2?? Siter http://www.Sandvik-Bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 På PC forandrer du farge ved å klikke der hvor det stå Venyl color... etter at du har monter den.. Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Originally posted by VolvoMan På PC forandrer du farge ved å klikke der hvor det stå Venyl color... etter at du har monter den.. Nå fikk jeg det med meg... Skjønner ikke at det er mulig å være så blind jeg... :rolleyes: Siter Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Originally posted by Zircon Og hvordan gjøres dette på ps2?? Trykk på # etter at du har valgt ønsket vinyl..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg