Gå til innhold

stoppet av sivilpurk.

Ranger emnet

Warlock

Anbefalte innlegg

Det var en artig liten hendelse rett utenfor jobben min, nå nettopp. En sivilpolitibil som stoppet en golf. Golfen svingte inn til siden og stoppet, sjåføren gikk ut av bilen og så begynnte han å springe, så en politimann sprang etter han. Midt oppi dette hadde passasjeren i golfen byttet side og fræste avgårde i golfen. vet ikke helt hvordan det gikk videre, men han første sjåføren ble i allefall kneblet og lagt i jern :-)

1-1 bag guy's -cop's ,hehe

Audi A4 1.8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Warlock

Ja kneblet og kneblet, han prøvde jo å stikke av så han ble lagt i bakken og satt jern på... Tøft var det i allefall :-)

kneble

kneble v1 sette *knebel (I) på / overf: myndighetene prøvde å k-pressen .

knebel

I knebel -en, -bler (fra ty., lty, eg 'tverrstang', jf norr knefill 'tverrstokk') trestykke, tøystykke e l til å stikke i munnen påm enneske el. dyr for å hindre det i å gi lyd fra seg .

Visste ikke at politiet var så rabiate ;)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by raboc

kneble

kneble v1 sette *knebel (I) på / overf: myndighetene prøvde å k-pressen .

knebel

I knebel -en, -bler (fra ty., lty, eg 'tverrstang', jf norr knefill 'tverrstokk') trestykke, tøystykke e l til å stikke i munnen påm enneske el. dyr for å hindre det i å gi lyd fra seg .

Visste ikke at politiet var så rabiate ;)

Det var det jeg stusset litt på og.. Legge i jern er nå en ting, emn å kneble er litt drøyt. Menmen, nok kverulering. :D

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lært norsk leksa mi godt nok ser jeg :D

Noen andre her på jobben så det også, da fra en annnen vinkel enn meg, de mente på at passasjeren hadde uniform på seg, av typen vekter eller no slikt.. som han virkelig er vekter om de hadde "lånt" den drakten, who knows....

Audi A4 1.8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider