Gå til innhold

problem med trekk kraft

Ranger emnet


heljo

Anbefalte innlegg

Eg har ein 2000 mod 1,9 tdi, 115hk.

Har no vore på ferie med campingvogn, og ein morgon såg eg på køyrecomputeren at den drakk 2,6 liter på mila i ein liten motbakke, samtidig som eg syntest den drog dårlegare. Tidlegare har den brukt maks 1,9 på mila i bratte motbakkar med vogna på.

Bilen går heilt greit til eg møter bakkar, då skjer det noko rundt 2000 omdreiningar. Det var akkuratt som om den slappa av litt, men viss eg klarte å få den opp på 2100 omdreiningar, tok den seg oppatt. Når eg køyrde siste etappe heim her på vestlandet, var problemet der endo sterkare, eg klarte ikkje å halde farten i motbakkane. Der eg har køyrt i 90 tidlegare, klarte eg no 75, og bilen "mota" på ein måte. minna litt om ein moped med feil blandig.Feilen kom plutselig, og har blitt verre. Nokon tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har ikke bare blitt daukjørt da? Jeg merka forskjell på min etter 6-7 timer med pen kjøring med henger og full bil.. Da orka den ikke like mye.. Men så jaga jeg den litt uten henger og full bil, da var den som før igjen.. Vet ikke om det er det som feiler din, men kna jo være det?

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen var nok, faktisk, daukjørt før eg la ut på tur med vogna. No er den ein rakett i akselerasjon, men fått dette problemet her istadenfor. Minnar litt om at vakumslangen til justering av eksosdelen i turboen er av, men det er den ikkje.

EGR ventilen er blokkert, og har vore det i 6 år, så det bør ikkje vere den som gjer det. Men takk for alle tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

nye opplysningar, kanskje nokon veit meir då? Viss eg girar ned før bratte bakkar, og held den over 2400 o/min, held eg farten fint opp bakken. Er eg under 2400, misser eg fart, ingenting å hente liksom.

Eg har og problem med å ta bakkestart, spesiellt med campingvogna på, men er mykje tyngre å ta igang utan vogn og. Eg treng tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur du det er massemålaren, eller har du erfaring som tilseier at det er den? Har skifta den tidlegare, men då var symptoma heilt andre. Då gjekk bilen i nødprogramm når eg såg ein motbakke. Det einaste symptomet som er litt likt, er at viss eg har bra turtal før bakkane, klarar eg å halde farten oppe. Hmm, kanskje du har rett...:hmmmmmmmmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår