BorbetVolvo Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 eg har nå fått på felgene mine på min 360 det er Borbet A felger, 205/45 R16 fremme, og 225/45 R17 bak. kommer bilder uti uken, også skal eg få fått i turbo grenrør og turbo. si ifra viss noen har for salg :) og skal lakke den, men vet ikkje kas farger enda, sveise mitt eget eksos annlegg, fjerne all unødvendig vekt osv :) er åpen for alle ideer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Blei det av bildene? Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junauto Skrevet September 29, 2009 Rapporter Share Skrevet September 29, 2009 har turbomanifoil, adapter for 360 og bunnpanne med oljeutak :) skal se på en 360 en av de første dagene her, hvis jeg ikke gidder å bygge selges delene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Høres bra ut! Det ligger forresten komplett senkningssats til 360 ute på ebay.co.uk, kjøp det før du kjøper turbo, mye mer moro med en bil som ligger bra på veien! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BorbetVolvo Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 har turbomanifoil, adapter for 360 og bunnpanne med oljeutak :) skal se på en 360 en av de første dagene her, hvis jeg ikke gidder å bygge selges delene :) ka ska du ha for de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BorbetVolvo Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Høres bra ut! Det ligger forresten komplett senkningssats til 360 ute på ebay.co.uk, kjøp det før du kjøper turbo, mye mer moro med en bil som ligger bra på veien! har bil som ligger bra på veien eg, og har ett sett med k.sport coilovers som enkli skal stå på bmw 325, men får bygget om og sveist noe. men går den an og løfte karroseriet av rammen på volvo 360? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 har bil som ligger bra på veien eg, og har ett sett med k.sport coilovers som enkli skal stå på bmw 325, men får bygget om og sveist noe.men går den an og løfte karroseriet av rammen på volvo 360? Gjerne ta bilde av den ombygningen! Høres bra ut! Hva gjorde du bak? Er ikke ramme på 360, hehe, hvor har du det fra?:) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BorbetVolvo Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 sattan :P nei viss da hadde vert ramme på den so hadde eg fjernet karroseriet også bygd rør ramme runndt hele greien :P har ikkje gjort så mye bak enda, men skal se om får ut noen bilder snart, men eg er ikkje så data flink, så vi får se kordan da går. fikk meg ny bensin pumpe idag. 219 kr på biltema, helt ok :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg