Gå til innhold

Folkets meninger om volvo 240 styling og Farger.

Ranger emnet

Heggis

Anbefalte innlegg

Heia. Lager denne tråden fordi jeg er VELDIG usikker på spesielt hvilken farge jeg skal lakkere 240n så derfor spør jeg:

- Hvilken Styling liker du best på 240?

- Farge ?

- Felger ?

alt dette burde jo henge litt sammen igrunnen.. alle som modifiserer 240 har vel et bilde i hode.. (jeg har maaaaaaaange)

mvh Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har ikke sansen for styling,mener at 240`n ser bra ut som den gjør.

Og fargen kan godt være original,for jeg liker sleeper-stuket.

Nå får jeg sikkert masse hets fra Volvo-hatere fordi jeg skrev at 240 ser bra ut, men det er min mening.

Biler jeg har sansen for skal se tilsynelatende original ut,karosserimessig ihvertfall,kan godt ha store hjul,og et must er masse motor.

;)

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste en artikkel om 74modeller i Adresseavisen forrige uke. Journalisten påstod at 240 var en stygg bil, men Volvo 260 var noe penere. Jeg holdt på å dette ut av soffaen...

Vurderte med det samme å si opp abonnementet mitt, men når sjokket hadde lagt seg og jeg kom til hektene etter tre-fire dager var jeg ikke så sikker lengre. Mulig jeg beholder abonnementet, men bilsidene blir ikke lest mer!

Volvo 240 er en flott bil. 1977-fronten (runde lykter) med hvite blinklys er en kongelig kombinasjon. For all del unngå lyktecover. Det hører ikke hjemme på en volvo.

Drømme 240'en min:

Sort metallic bil. US-fronten (med <81-blinkers og snute). Hvite blink rund baut. 260-dørhåndtak. Krommlister. Eikerfelgene er jo en klassiker, men "alle" har jo dem nå. Ville prøvd med 17-toms American Racing chrom-felger. Tror det blir fint sammen med chromma US-front.

mvh

Joakim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken modell har du?

850 looken er jo blitt litt standard, men er ennå den plastikkstylinga som er finest.

Farge? Hva med dyp rød candy?

Skal bilen være clean (slik som euro-1 mener), må det være en 242.

Helt strøken med fjerna sideblink, og kanskje en slik liten frontspoiler:)

Og en ting til, du må ha hvite blink bak, helvite øverste raden!

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømme 240'en min:

Sort metallic bil. US-fronten (med <81-blinkers og snute). Hvite blink rund baut. 260-dørhåndtak. Krommlister. Eikerfelgene er jo en klassiker, men "alle" har jo dem nå. Ville prøvd med 17-toms American Racing chrom-felger. Tror det blir fint sammen med chromma US-front. [/b]

Vil ikke kjøpe bil av meg vel? Da er du langt på vei:D

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nissan s13

Uansett design, så er jo en audi noe jævla herk!!! skru,skru,skru og skru og svindyre deler og null service på møller:mad:

jeg hakke skifta så mye som ei lyspære på min.

og på Bilia her på hamar (volvoverksted) tar dem over 1000 kroner timen. mener det blir litt drøyt også.

-93 Audi 80 2.0E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by benredik

jeg hakke skifta så mye som ei lyspære på min.

og på Bilia her på hamar (volvoverksted) tar dem over 1000 kroner timen. mener det blir litt drøyt også.

Da har du de berømte "gullhåra" i rævea.

Har vært mye borti Audi, å fy faen så mye herk.

Tåler ikke halvparten så mye herjing som en 240!!!

Timepris har jeg ikke peil på, men deleprisa er langt hyggeligere!

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider