Gå til innhold

Folkets meninger om volvo 240 styling og Farger.

Ranger emnet

Heggis

Anbefalte innlegg

Jens, det er min egen bil. betalt helt og holdent med mine egne penger.

Varjas, ja jeg er over 18 år. Hva har jeg gjort som er så patetisk? Vil si at svaret ditt var mer patetisk enn noe av det jeg har skrevet her.

Samme med deg Heggis: Var svaret mitt useriøst?

VENNLIGST LES TOPIC: "Folkets meninger om volvo 240 styling og Farger."

Når du lager en post under dette temaet burde du tåle å få folks meninger og min mening er at 240 er en jævli stygg bil. Driftsikker og trygg er den, men lite pen.

-93 Audi 80 2.0E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vel, vi får bare si "ignorance is a bliss", altså: "uvitenhet er en velsignelse". Ellers hadde kanskje bendik kjøpt en rå 240, som nå en eller annen heldig person får kjøpt isteden.

Men så skal jeg heller si noe litt mer seriøst:

Jeg liker 240 "orginal", dvs GLT look, om det ikke da er en GLT orginalt.

Så må man ha 86' speil, 81'-> fangere, Helsnute.

GLT look er altså ingen chrome i det hele tatt.

Lyktene liker jeg best nye euro fronten, ikke den som var på 80'.

Men jeg liker også to av usa frontene, den med refleks og den med to runde reflektorer.

Felger?

Vel, det er jo smak og behag, såvel som hvor mye penger man vil bruke. Husk: du skal ha råd til dekkene også!

Kjøper du 17" eller 18" felger, er det mye dyrere dekk enn du må betale for 15-16", men jeg personlig liker mine Polaris felger.

Jeg ruller med 225/45-ZR17 dekk med veil pris 1900kr per dekk.

Men så er bilen tusen ganger bedre med de dekkene da, krenger mindre, henger bedre, bremser på kortere strekninger, etc.

Og laksetrapp? det har jeg :p men det var orginalt på 242'en min, så jeg kan jo ikke ta den av. Jeg vet det er delte meninger om laksetrappen, men jeg fikk kjeft av noen volvo elskere når ejg tok den av, så jeg monterte den igjen. Så har jeg jo de orginale klemmene som går rundt ruten, for å holde fast laksetrappen. det ville jo sett litt rart ut med de klemmene der.

Jeg har også en vinge (gruppe a).

men jeg har ingen frontspoiler, el lign. har commando fangerene (80'). Jeg ettermonterte usa lys fra pre 81' (de med refleks), pluss jeg monterte 460 skjermblinkers på motsatt side (slik at de skrår bakover istedenfor fremmover). Jeg fjernet også emblemer på skjermene, da 460 blinklysene har teksten "volvo" på dem.

Det optimale er som sagt 81' fangere, så lakker du fangere også i bilens farge. du lakker også speil, etc. men beholder listene i orginal sort plast.

Jeg har sett GTX lister annonsert på http://www.billisten.no, for 400kr elns. da med alle lister. (244).

Lykke til i din "personalifisering" av din automobil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje sant det dabusser sier. jeg lever i uvitenhet. men hvordan kan jeg være uvitende om utseende på en bil man ser 20stk av om dagen?

jeg mener da ikke at det er en "vanlig" og kjedelig bil. også min bil er en vanlig bil.

men det jeg mener er at jeg har sett nok 240'r til å kunne si at jeg syns den har ett fælt utseende.

-93 Audi 80 2.0E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

benredik: er "Å style en Volvo er som å sminke en gris" en mening om farge og felger?

Du er patetisk på det grunnlag at dette ikke første gangen du slenger dritt om Volvo.

Kom med seriøse innlegg så blir du kanskje tatt på alvor.

- Opel Astra '99

x Volvo 745GLE '87

x Opel Corsa 1.4i Joy

x Volvo 760 Tic '83

x Volvo 740GL '85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by benredik

kanskje sant det dabusser sier. jeg lever i uvitenhet. men hvordan kan jeg være uvitende om utseende på en bil man ser 20stk av om dagen?

jeg mener da ikke at det er en "vanlig" og kjedelig bil. også min bil er en vanlig bil.

men det jeg mener er at jeg har sett nok 240'r til å kunne si at jeg syns den har ett fælt utseende.

du, nå har jeg sett avataren din 20 ganger og synest den er ganske kjedelig. derfor skal jeg komme å poste dritt om audi i alle poster, inne på audi sin avdeling? eller kasnkje ikke?

hva er vitsen med å gå inn å poste dritt i andre forum, om du ikke liker det som går for seg i det forumet?

Jeg skjønner det iallefall ikke, someone please tell me?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med DaButcher....

Hvorfor kan ikke han AUDI karen... var på Audi forumet da. hva gjør på volvo forumet vist han ikke liker Volvo...

:)

"Biler kjøres av mennesker. Derfor er sikkerhet det grunnleggende i alt vi gjør

hos Volvo." Volvos grunnlegger Assar Gabrielsson ga dette løftet allerede i 1927.

Han holdt det ganske godt!

Volvo kjører hardt på:

Sikkerhet

Kvalitet

Miljø

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud!slutt å vær så barnslige!NOEN LIKER VOLVO!ANDRE MISLIKER VOLVO!så enkelt er livet!dropp videre diskusjon om hvilket bilmerke som er bra eller ikke!dere kommer ingen vei med slik oppførsel!

MVH

Waqas

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når noen kommer med utsagn om at volvo 240 er stygg så starter de med en gang å si at den er solid.. dette gjør fansen fordi de vet det er en umoderne kloss..

personlig synes jeg en standard volvo er finest.. dama kjører en 91 classic og den er helt grei..

Biler kjøres av mennesker. Derfor er sikkerhet det grunnleggende i alt vi gjør

hos Volvo." Volvos grunnlegger Assar Gabrielsson ga dette løftet allerede i 1927.

Han holdt det ganske godt!

Volvo kjører hardt på:

Sikkerhet- greit det vet vi

Kvalitet- holdbareheten er god

Miljø?????? sikkert bra i slutten av 80 åra og frem til d d. ,

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by varjas

Nei nettopp din IDIOT. Snakk om å kaste stein i glasshus, da det faktisk var DU og benredik som starta hele denne diskusjonen.

Noen folk er bare TETTE i huet.

når en spør om folkets mening, som tråden heter så må en regne med å få den.. samme om det er bra eller dårlig for den enkelte.

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider