Gå til innhold

Folkets meninger om volvo 240 styling og Farger.

Ranger emnet

Heggis

Anbefalte innlegg

hvis en spør en om en liker en ting, personen liker det ikke og sier sin mening om det så må en akseptere det..

hvis dette hadde vært en tråd som hadde hatt navnet :

240 styling, hva er finest? feks så hadde det vært unødvendig med disse sminke en gris postene.

men back to topic boys and girls..

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Lasse_GT

fint eksempel:240

Bilen til en kompis det :)

Men min menig om 240/242. Denne bilen trenger så lite oppmerksomhet som mulig! Dvs, ikke styling, ikkke skrikende farger, ikke vinge! Se mest mulig orginal ut, 17 eller 18" hjul, skamlav, mye motor! Det er det eneste som for meg til å se på en vovlo... Synes styla volvoer har fort en tendens til å bli STYGGE! En 240 må ligge i bakgrunnen og se lav, uskyldig (men sammtidig litt farlig ;)) og barsk ut! :)

Sikkert mange volvofolk som dreper meg her men men... :cool:

Edit: Nå skal det legges til at jeg bare kjører gamle volvoer selv :P

-77 242 Turbo

-66 Ford 17m Super

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Henrik H

Bilen til en kompis det :)

Men min menig om 240/242. Denne bilen trenger så lite oppmerksomhet som mulig! Dvs, ikke styling, ikkke skrikende farger, ikke vinge! Se mest mulig orginal ut, 17 eller 18" hjul, skamlav, mye motor! Det er det eneste som for meg til å se på en vovlo... Synes styla volvoer har fort en tendens til å bli STYGGE! En 240 må ligge i bakgrunnen og se lav, uskyldig (men sammtidig litt farlig ;)) og barsk ut! :)

Sikkert mange volvofolk som dreper meg her men men... :cool:

faktisk enig.. for mye plast ser ikke bra ut..:)

om 100år er alt glemt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetilr

hvis en spør en om en liker en ting, personen liker det ikke og sier sin mening om det så må en akseptere det..

hvis dette hadde vært en tråd som hadde hatt navnet :

240 styling, hva er finest? feks så hadde det vært unødvendig med disse sminke en gris postene.

men back to topic boys and girls..

har du lest hva navnet på tråden er?

"Folkets meninger om volvo 240 styling og Farger."

mao. han vil ha tilbakemeldinger på STYLING og FARGER til 240, ikke tilbakemeldinger på designet til selve 240.

Men uansett om han ville hatt feedback på 240, synest jeg "min pappa er tøffere enn din", kan holde seg i barnehagen der det hører hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DaButcher

mao. han vil ha tilbakemeldinger på STYLING og FARGER til 240, ikke tilbakemeldinger på designet til selve 240.

Alt henger sammen vet du! Kanskje designet til 240 er slik at man mener at styling ikke hører hjemme på denne bilen og da må man få lov til å kommentere designet på selve bilen :)¨

Er ikke til å komme unna at volvo er en "legobil" tegnet med linjal. Men den har vært så og si lik fra -75 -93(?) så da må det være noe med designet som folk liker :) Men som en klok mann sa en gang til meg: Så lenge bilen går som FAEN driter folk i hvordan den ser ut!

Konklusjon: Styling, og alt mulig annet "dill dall" hører ikke hjemme på en volvo. Blir ikke penere av den grunn! Slutt å kast penger ut av vinduet og bruk derfor alle pengene i motor og understell! Så kan vi begynne å yppe oss mot ferlalli og pårsje! :D

-77 242 Turbo

-66 Ford 17m Super

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt henger sammen vet du! Kanskje designet til 240 er slik at man mener at styling ikke hører hjemme på denne bilen og da må man få lov til å kommentere designet på selve bilen :)¨

Er ikke til å komme unna at volvo er en "legobil" tegnet med linjal. Men den har vært så og si lik fra -75 -93(?) så da må det være noe med designet som folk liker :) Men som en klok mann sa en gang til meg: Så lenge bilen går som FAEN driter folk i hvordan den ser ut!

Konklusjon: Styling, og alt mulig annet "dill dall" hører ikke hjemme på en volvo. Blir ikke penere av den grunn! Slutt å kast penger ut av vinduet og bruk derfor alle pengene i motor og understell! Så kan vi begynne å yppe oss mot ferlalli og pårsje! :D

vel, det var en mann som ble ganske kjent for å lage en perfekt sirkel for hånd. Jeg skal ikke nevne noen navn her, men...

Det finnes mange biler fra samme årstall som 240, som er mye mer firkantet enn 240. Men jeg liker 240'en sitt design.

Jeg liker også mer moderne designs, jeg kunne fint tenkt meg en porsche, feks. Jeg kjøper også en V70 T5 2000 modell nå (med mindre planene gikk i dass pga militæret).

Men poenget er: Biler kan være tøffe selv om de er firkantet. Det er jo mange som liker 740 også, som er en skikkelig firkantet bil. På 240 buer jo faktisk dører og slikt ganske mye.

Ser du på en toyota corolla fra 80 tallet, er den feks mye mer boksete (no offence to toyota fans).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by varjas

Nei nettopp din IDIOT. Snakk om å kaste stein i glasshus, da det faktisk var DU og benredik som starta hele denne diskusjonen.

Noen folk er bare TETTE i huet.

Ikke kom her og kall meg idiot...mongis!topicen er FOLKS MENINGER OM 240 STYLING OG FARGER!da må vedkommende som leser dette akseptere at noen liker 240 og noen liker den ikke..så enkelt er det..hjelper ikke å krangle!og om dere 240lovers ikke tåler at noen ikke liker bilene deres så forandre topic!oki?|

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, det var en mann som ble ganske kjent for å lage en perfekt sirkel for hånd. Jeg skal ikke nevne noen navn her, men...

Det finnes mange biler fra samme årstall som 240, som er mye mer firkantet enn 240. Men jeg liker 240'en sitt design.

Jeg liker også mer moderne designs, jeg kunne fint tenkt meg en porsche, feks. Jeg kjøper også en V70 T5 2000 modell nå (med mindre planene gikk i dass pga militæret).

Men poenget er: Biler kan være tøffe selv om de er firkantet. Det er jo mange som liker 740 også, som er en skikkelig firkantet bil. På 240 buer jo faktisk dører og slikt ganske mye.

Ser du på en toyota corolla fra 80 tallet, er den feks mye mer boksete (no offence to toyota fans).

Som sagt, bilen er tøff hvis den er firkantet, dvs orginal. Og selvfølgelig lavere og med store hjul. Passer liksom ikke inn med store "japse" fangere på denne firkanta bilen! Heller ikke 80-talls bross styling. Bilen er best med sitt firkanta orginalutseende!

Volvo har et harrystempel!! Noen liker det, andre ikke :)

Og hvis man vil ha en "tøff" volvo burde man være ytterst forsiktig med å endre utsendet. Det er fordi den blir fort jævlig harry! Enten du liker det eller ikke!

Men det må være noe med 242 siden jeg har kostet på min nærmere 70k nå :rolleyes: :rolleyes: ;) ;) :D

-77 242 Turbo

-66 Ford 17m Super

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, bilen er tøff hvis den er firkantet, dvs orginal. Og selvfølgelig lavere og med store hjul. Passer liksom ikke inn med store "japse" fangere på denne firkanta bilen! Heller ikke 80-talls bross styling. Bilen er best med sitt firkanta orginalutseende!

Volvo har et harrystempel!! Noen liker det, andre ikke :)

Og hvis man vil ha en "tøff" volvo burde man være ytterst forsiktig med å endre utsendet. Det er fordi den blir fort jævlig harry! Enten du liker det eller ikke!

Men det må være noe med 242 siden jeg har kostet på min nærmere 70k nå :rolleyes: :rolleyes: ;) ;) :D

bilen din er faktisk pen...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men uansett om han ville hatt feedback på 240, synest jeg "min pappa er tøffere enn din", kan holde seg i barnehagen der det hører hjemme.

tror du misforsto meg fryktelig... designet på en volvo er av en slik karakter at den blir harry med en gang en prøver å lage en "moderne" design ut av det. Og hvis du tenker deg om så har designet på en bil alt med hva slags styling en har på. En lada blir ikke verdens peneste bil med en frontspoiler liksom... skjønner du nå hva jeg mente eller skal jeg tegne det for deg?

er faktisk utrolig enig med henrik h angående dette..

om 100år er alt glemt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rams opp en bil som ble produsert i 90 åra som er mer firkantet? les: ikke volvo...kan jo ikke sammenligne denne modellen med 70 og 80åra.. de fleste biler som ble produsert da har gått ut etter 6-10 år..

volvo fortsatte i noen år til med samme linjal og vinkel konseptet.. og det er helt greit.. trives egentlig med disse helt til en styler de opp og tror en har verdens mest moderne bil..

om 100år er alt glemt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [-PaRtY-]

Hva mener dere om en matt-sort 242 med med front og bakende som på 75-78mod. fjernet lister på siden, senket, hvite compomotive 18" felger, bra motor og understell.+++? m'm

Tror det blir bra! Har gammel front og bakende på min og! "alle" bygger om til nyere front og bak, må jo også være noen av oss som tar vare på det gamle ;) Må heller ikke finne på å bytte ut de gamle "commando" fangerne :)

Bra ikke alle er like :)

-77 242 Turbo

-66 Ford 17m Super

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir bra! Har gammel front og bakende på min og! "alle" bygger om til nyere front og bak, må jo også være noen av oss som tar vare på det gamle ;) Må heller ikke finne på å bytte ut de gamle "commando" fangerne :)

Bra ikke alle er like :)

lenge leve raufoss kvaliteten på fangerne.. ble produsert i nabo bygget fra her jeg skriver dette... lages vel noen reserve deler der enda oxo..;)

skulle jeg hatt 240 ville hvertfall jeg hatt akkurat slik som din, henrik h... den er meget fin

om 100år er alt glemt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo sine hjulkapsler på min 90 modell er faktisk de eneste hjulkapslene jeg ikke syns er direkte stygge. Hehe.. Liker designet på bilen min jeg. Eneste som er litt feil er symmetrien mellom chassiet og taket. Det er litt smalere.. Ser litt rart ut fra noen vinkler, men skitt au. Man blir da glad i bilen sin :)

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider