Gå til innhold

Folkets meninger om volvo 240 styling og Farger.

Ranger emnet

Heggis

Anbefalte innlegg

jeg kom veldig nær å bytte til plastfangerene, men jeg hra ikke gjort det.

Tenkte jeg skal hive en frontspoiler (orginal) under kommandofangeren, senke fremme også, for så å se hvordan den ser ut.

jeg tror den faktisk kan se "kul og klassisk" ut på en gang.

kommandofangerene går ganske fint mot felgene.

frontrute-chrome er fy! (ja, jeg har det selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by AlpejoHn

Alle so kjøyre Audi sete jenn me en utslitt motore ette 100000km..

dei so kjøyre volvo, e so "uheldige" at dei aldri fæ oppleve en utslitt motor :D

Å styling på Volvo...

Trenger bare:

Gr.A vinge

Felger

hvite blink framme og på sida

Lakke blink å ryggelys bake med rød lykte spray

Skilt kasse (reflex plate) (mellom bak lyktene)

Og senke den

Sote vindua

Og snute panser.

Da har du en tøff "nesten orginal" 240.

Men jeg synst den blir tøff med styling og da.. Fried stylingen fra plast o son sunst jeg er tøff, men liker IKKE bak delen.. den er stygg!!! :mad:

+ at den må være en tøff farge ;)

HERREGUD, dere som diskuterer motorer er HÅPLØSE!! Fant liksom "rosinen i pølsa" når jeg leste at volvomotorer var så jævla bra, og at en audimotor antakeligvis ikke rundet 100.000 uten å være knekjørt.. Nå har dere kommet dere ned på barnehagenivå.. "Min pappa er sterkere enn din pappa"

Men for all del, tro videre at Volvo er en skuddsikker bil når en b21 trenger betongfylling for å kunne være holdbar med 350-400hk.. Og en knekjørt audifemmer kun klarer 800-900hester uten og revne blokka.. uten betong..

God Jul

1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s"

2010 Audi A3

ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!)

Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D me at audi he hatt et par motora so he gått 100t å vår utslitt, e faktisk fakta.

Men no ekje d alle so skal ha 350 hk helder da.. å d vakje d d va snakk om.

Men ej meina volvo e best, å der e folk so meina audi e best.

Alle me si meining.

Ej me mi meining ;)

Go Jul t alt å alle. :cool:

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi prøve å gjennta den volvo 5`r mot Audi 5`r diskusjonen igjen? teit hele opplegget her. Man burde klare å holde seg litt mere til topic eller?:)

Jeg syntes Volvo 240 ikke skal styles så mye, trenger liksom ikke mere enn 18"felger og greit senka med de baklyktene som er røde med hvite blunklys bak og rød reflex plate. Trenger liksom ikke mere spør du meg. har en tendens til å bli litt for mye av det gode når du slenger på runde former på en slik firkanta bil.;)

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes Volvo 240 ikke skal styles så mye, trenger liksom ikke mere enn 18"felger og greit senka med de baklyktene som er røde med hvite blunklys bak og rød reflex plate. Trenger liksom ikke mere spør du meg. har en tendens til å bli litt for mye av det gode når du slenger på runde former på en slik firkanta bil.

Enig med deg på det...

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening når det gjelder volvo 240 er at den helt uten tvil tar seg best ut med så lite dilldall som mulig...Synes det ser mye bedre ut om man bruker noen kroner på feks.har 91 mod frontrute,"glt-sorte lister over taket" og slike orginaldeler+at allt av slike deler er pent og strøkent..vidre så skal den selvsagt ha brutal senking og gromme hjul.helst med bred kant..hvite blinkers og f eks gruppe a vinge er stilrent..

MEN! En 2 dørs 240 er kongen av dem alle,har man en 2 samt 4 dørs med de samme delene utvendig er 2dørs`n helt klart vinneren!:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AlpejoHn

D me at audi he hatt et par motora so he gått 100t å vår utslitt, e faktisk fakta.

Men no ekje d alle so skal ha 350 hk helder da.. å d vakje d d va snakk om.

Men ej meina volvo e best, å der e folk so meina audi e best.

Alle me si meining.

Ej me mi meining ;)

Go Jul t alt å alle. :cool:

er det samisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...

Den siste volvoen der er slik man ikke skal gjøre. Stylingen passer ikke med resten av bilens mere firkantede profil. Less is more, og dette gjelder også andre biler. Man trenger ikke å style bilen bare for å ha "stylet bilen". Virker som det er flere og flere som bare hiver på noe makkverk uten å se helheten på bilen, bare for å kunne si at den er stylet. (gjelder ikke bare volvo)

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider