Joakim Andre Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Jeg har devil eyes og har montert xenon i kjøre og langlys. Men jeg plages med "flimring" altså hakking i lyset. hva er grunnen til dette? har h1. å jeg har sjekket ballastene, jeg har til og med byttet alt ut med ett nytt sett, og samme greiene skjer. tror det er 35volt. Det rare er at jeg kjører samme xenon settet på sprederne, og de har jeg hadd på i 1,5 år, og aldri vært plaget. Noen som har noe svar til meg, er det for lite spenning? Nå begynner det å bli mørkt her i nord, og jeg er avhengig av gode lys:P Siter 98 Audi A6 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 kanskje en duppeditt du må koble på ledningene? hør der du har kjøp kitet. Post bilder av bilen me lyktene :) lurer på hvordan de tar seg ut på a6 Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassiiboiii Skrevet Oktober 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 du må ha rele ;) du får det av de du kjøpte xenonen av ;) de informerer ikke om at du trenger det ;) men ja :P kjøpt hos vvme.com eller ;)? Siter How to "us-style blinklys/parklys" b6 / 8E" _______________ 2003 Audi a4 1.8 Turbo RØD - [eier] 1998 Audi a4 1.8 Turbo GRÅ - [solgt] 1997 Audi a4 1.8 GRÅ/RØD - [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg