_s90r_ Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Noen som har erfaring med http://www.Bildesingn.no ?, Har hatt hyggelige samtaler på tlf med fyren som styrer denne sjappa. hvirket seriøst, han har fått inn motoren jeg skal ha og selger med garanti og bare vellstand. han skal sende denne til meg meg nor-cargo å da må jeg forhåndsbetale greia. Hva kan jeg gjøre for og selv være sikker på at jeg ikke skyller 20tusen i dass? håper på fornuftige svar. :) Siter Mvh Adrian Volvo 245 Turbo 81 Polaris RMK 155" 600Ho 07 Massey Ferguson 4355 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 (endret) Ingen erfaring, men føler meg litt skeptisk til denne siden. - Amatøraktig nettside. - Ingen organisasjonsnummer?! - En del skrivefeil på siden. Mitt råd: Kjøp motor, men ikke forhåndsbetal. Skriv under på at han får pengene når du har varen i hånden, eller at du betaler 10 % på forhånd eller noe lignende... BTW, du skrev feil i linken :) www.bildesingn.no Endret August 9, 2009 av CivicLars Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 jeg kjøpte noen ting for ca 11,000 kr betalte forskud ingen problem . fikk varen som lovet . Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_s90r_ Skrevet August 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 ok. ja min eneste skepsis er at han sier jeg skal forhondsbetale.. Siter Mvh Adrian Volvo 245 Turbo 81 Polaris RMK 155" 600Ho 07 Massey Ferguson 4355 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_TIC Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Siden virker noe jalla, men kan kan sikkert være seriøse for det. Ingen erfaring men noe jalla nettside som sagt.. Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør volvo uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 ok. ja min eneste skepsis er at han sier jeg skal forhondsbetale.. Siden virker noe jalla, men kan kan sikkert være seriøse for det.Ingen erfaring men noe jalla nettside som sagt.. Som sagt; aldri forhåndsbetal varer... Ja, og det at han ikke har noen organisasjonsnummer tviler jeg på at det er et selskap... Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B5234T Skrevet August 13, 2009 Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 Som sagt; aldri forhåndsbetal varer... Ja, og det at han ikke har noen organisasjonsnummer tviler jeg på at det er et selskap... Alt er i orden herr Civic. Organization Name..........: BILDESIGN Natalya Lundberg Organization Number........: 985322163 Bare å handle. Bare gode erfaringer med dem.. Forskuddsbetaling er helt normalt i disse dager. Du har angrerett også siden du handler fra firma Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet August 14, 2009 Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 Alt er i orden herr Civic. Organization Name..........: BILDESIGN Natalya Lundberg Organization Number........: 985322163 Bare å handle. Bare gode erfaringer med dem.. Forskuddsbetaling er helt normalt i disse dager. Du har angrerett også siden du handler fra firma Nei, jeg sier ikke noe negativt. Har ikke noe forhold til dere, men hvis dere er et seriøst og ordentlig selskap burde dere (som alle andre selskap) oppføre organisasjonsnummer på nettsiden deres. Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B5234T Skrevet August 15, 2009 Rapporter Share Skrevet August 15, 2009 En god hovedregel er at alle som har et .no er registrert i brønnøysundregisteret. Jeg har ingenting med bildesign å gjøre. Må bare rette dere litt her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg