Gå til innhold

Xenon ettermont. Feilmelding på audi a4 b5?

Ranger emnet

lassiiboiii

Anbefalte innlegg

okei, får se litt ka eg gjør ;) e en som har som ann ska selge;) men nå har eg xenon look i nær og fjern. Det blir først og bare kjøpe et sett, hvor bør jeg sette det? nær eller fjern?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foresten, 35 eller 55watt?:D eg e inne på vvme og kikker nå;) vett du ka portoen e alex?

35w til nærlys, og 55w til fjernlys.

Hvis du "kjøper" et sett får du opp total pris inkl. frakt ;) Legg i handlekurven og tast inn adresse osv så får du opp.

Jeg betalte 70$ for 55w kit inkl. frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har eg sjekket litt på vvme og sånn:D så det blir 735norsk kroner for og få di levert på døren her:D og det e 1stk 55w og 1 stk 35w det e jo helt sykt:P og me frakt :D snart bursdag:D får ønske meg det av damen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk +25% av totalsum i moms, pluss at DHL krever ca 110kr i deg i fortollingsgebyr.

Om du først skal kjøpe, bør du kanskje vurdere å spille frakten med noen kompiser eller noe.

Problemet med vvme er at de har INGEN kvalitetskontroll, ting er ofte DOA eller ryker etter kort tid. Verkstedet påpekte at motstanden i to av pærene mine var altfor høy, og at det var tegn på at de burde byttes.. da var de tre mnd gamle. Ene ballasten min lager ulyder også.. sukk.

A4a B6 2.0 MT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk +25% av totalsum i moms, pluss at DHL krever ca 110kr i deg i fortollingsgebyr.

Om du først skal kjøpe, bør du kanskje vurdere å spille frakten med noen kompiser eller noe.

Problemet med vvme er at de har INGEN kvalitetskontroll, ting er ofte DOA eller ryker etter kort tid. Verkstedet påpekte at motstanden i to av pærene mine var altfor høy, og at det var tegn på at de burde byttes.. da var de tre mnd gamle. Ene ballasten min lager ulyder også.. sukk.

alldri fått noe toll derfra:op:

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider