Andee Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Hei Skulle skifte ledningsnett i h/bakdør på en 2006mod stasjonsvogn. Ser det er en torks-skrue helt nede på trekket, men fant ingen fler. ser ut til at halve trekket nede er klipset og mulig flere skruer under der, men ville ikke bryte for mye i det. Noen som har demontert et slikt før og kanskje har en beskrivelse av hvordan man gjør det? Samme bil kan heller ikke åpnes utenifra på førerdør,men går opp med å ta i håndtaket inni. Noe kjent problem? wire i håndtaket ute som har hoppet av? må vel sikkert av med trekket der også?! på forhånd, takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chivas Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Jeg bumper denne da jeg har behov for å ta av dørtrekk på førerdør på min -06 stasjonsvogn også. Noen som vet hvordan dette gjøres? Jeg har kun sett 2 stk skruer - de sitter på undersiden på hver side av lampa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 http://www.krugern.no/passat/stereo/DSC00903.JPG Bak den lista sitter 2 nye skruer. På alle dører. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chivas Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Tror det bildet der er fra en eldre modell. Innv. håndtak sitter sammen med betjeningsknapper på min - og den er også vannrett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andee Skrevet August 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 Fikk det til. jeg tok av trekk på høyre bakdør. da var det de to synlige skruene. så måtte jeg løste deksel i håndtak,kommer inn med et lite flatt skrujern, og vipper av dekselet... og bak der stod det noen torks.skruer. ellers så er trekket bare trykket i døren med plast-propper, så det er bare å dra trekket rett ut, men det satt noe sykt, så to av plastproppene knakk. men får kjøpt de løs, om det skjer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg