Ckm1234 Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 (endret) Hei, jeg er nettopp blitt eier av en 98 Celica T20. Bilen har gått under 100.000 og er i ganske god teknisk stand. Har bilder: Noen gode forslag til enkle innvisteringer for å få den ennå råere? Nytt anlegg skal innstalere etterhvert. Endret August 10, 2009 av Ckm1234 Siter Bil(er): 98 Celica T20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Brown Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Grattis med ny bil! :P Kommer til å bli bra det der ;) Siter Bil(er): - 230E 1986mod -------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Senk, feitere felger, og kanskje noen andre lykter. Helt svartsota baklys hadde sett bra ut tror jeg. Eller helrøde:) Fjern hengerkroken og få på et tøft enderør:) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bearscar Skrevet August 19, 2009 Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 Hei du, dette er en bil som holder svært svært lenge! Jeg har en akkurat maken selv, kjørt over 320.000 :) og er fortsatt i tipp topp stand! Det første du vil gjøre er å skifte de stock frontlyktene, til klar glass lykter forran, alle 8 (da har jeg inkludert tåkelysene og blinklys). Felger 18" dersom du går for 19" slik jeg testa, så blir det enormt med ujevnheter, noe som vil si at det rister veldig mye dersom du kommer over 100km/t. Har selv noen 18" felger nå, med MYE synlighet inn, 225/35 dekk på felgene, for maksimalt veigrep og look :) Dersom du skaffer felger som du kan se stort sett alt av det som er av bremser osv, ville jeg skifta ut bremseskivene og caliperene, samt støtdemperen og beskytelsesplatene. Celica er ikke en bil som trenger body kit, men fjern for gudsskyld den stygge kroken bak! men jeg skal selv ha Pakfeifer bodykit, med karbon hood :) 2 enderør, ikke doble, men 2 mellomstore, det ser maks deilig ut! og ikke minst ny spoiler, fordi den er så liten å grell, og hjelper ikke stort når en kjører :P Håper det var mye hjelp her, selv om det kan bli dyrt, etter hva jeg selv har erfart ^^ Siter Toyota Celica 96-modell - 1.8l - Svart med 225/35 Dekk og svarte 18" felger - Sony Xplod XM-460GTX 600watt - Sotet Bakrute og side ruter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergvik Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Hei du, dette er en bil som holder svært svært lenge! Jeg har en akkurat maken selv, kjørt over 320.000 :) og er fortsatt i tipp topp stand! Det første du vil gjøre er å skifte de stock frontlyktene, til klar glass lykter forran, alle 8 (da har jeg inkludert tåkelysene og blinklys). Felger 18" dersom du går for 19" slik jeg testa, så blir det enormt med ujevnheter, noe som vil si at det rister veldig mye dersom du kommer over 100km/t. Har selv noen 18" felger nå, med MYE synlighet inn, 225/35 dekk på felgene, for maksimalt veigrep og look :) Dersom du skaffer felger som du kan se stort sett alt av det som er av bremser osv, ville jeg skifta ut bremseskivene og caliperene, samt støtdemperen og beskytelsesplatene. Celica er ikke en bil som trenger body kit, men fjern for gudsskyld den stygge kroken bak! men jeg skal selv ha Pakfeifer bodykit, med karbon hood :) 2 enderør, ikke doble, men 2 mellomstore, det ser maks deilig ut! og ikke minst ny spoiler, fordi den er så liten å grell, og hjelper ikke stort når en kjører :P Håper det var mye hjelp her, selv om det kan bli dyrt, etter hva jeg selv har erfart ^^ Hvor får man tak i klar-glass lykter? og hva kommer prislappen på ca? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bearscar Skrevet September 18, 2009 Rapporter Share Skrevet September 18, 2009 Hvor får man tak i klar-glass lykter? og hva kommer prislappen på ca? http://www.streetdesign.no De kommer på ca. 9.500,- kr. Så det koster en del, men er noe av det feteste man kan få tak i på den bilen! Siter Toyota Celica 96-modell - 1.8l - Svart med 225/35 Dekk og svarte 18" felger - Sony Xplod XM-460GTX 600watt - Sotet Bakrute og side ruter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soundstyle88 Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 grattis til ny bil, som noen har nevnet her: 1) For guds skyld fjern hengefeste, har fjerna min. 2) Få bilen ned på jorda(senk) 3) Celicaen din blir mye bedre og sportsligere med nye felger og dekk har samme bil, og sier bare kvalitet ;) Siter http:/www.valsemesteren.no - Valsing av hjulbuer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg