Gå til innhold

Hovedlykt (xenon) og tåkelys

Ranger emnet

ch33p0x

Anbefalte innlegg

Helluen!!

jeg vil altså ha det topic sier.

jeg har orginale lykter på min audi a4 96 mod. men jeg vil ha xenon grøftelys.

jeg har funnet noen på ebay: http://tinyurl.com/m9trv7

og jeg lurer på om det er mulig og få de slik at jeg får blått lys, og dere kan hjelpe meg å finne det til det settet der?

også har jeg funnet HID sett:

http://tinyurl.com/m8mnwz

erdet settet der for hovedlyktene? som jeg ser på bildet nedenfor så er det jo i grøftelys og hovedlykt? eller er det bare for grøftelys?

så for å gjøre dette kortere og mer forståelsefult kanskje:

jeg vil ha xenon (blå) i hovedlyktene, også vil jeg ha xenon lys (blå) grøftelys

men det er vel kanskje ikke lovt med blåe lys i hovedlyktene? så da må det kanskje være blanke?

OBS bilen er også 20v om jeg ikke husker feil :p

huff, what a messy thread :p

Endret av ch33p0x
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20v?:crazysant: alle personbiler har 12v! og man må gå etter hva slags pæresokkel som er i lampene, ikke om det står grøftelys/hovedlys på ebay... Feks. de grøftelysene du linka til her har pæresokkel H3, og da må man ha pærer beregna for H3 sokkel ;)

Og hovedlampene dine har enten H4 eller H7 (ta ut de pærene du har nå å se hva som står)

det xenon kittet du linka til på ebay var ikke spesielt billig heller, bedre å bestille fra vvme(bestilt 2 kit derifra og kjenner flere som har gjort det)

- 04 audi a4 tq

x 03 vw passat tdi

x 99' audi a4 1.8t

x 89' audi 80 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20v?:crazysant: alle personbiler har 12v! og man må gå etter hva slags pæresokkel som er i lampene, ikke om det står grøftelys/hovedlys på ebay... Feks. de grøftelysene du linka til her har pæresokkel H3, og da må man ha pærer beregna for H3 sokkel ;)

Og hovedlampene dine har enten H4 eller H7 (ta ut de pærene du har nå å se hva som står)

det xenon kittet du linka til på ebay var ikke spesielt billig heller, bedre å bestille fra vvme(bestilt 2 kit derifra og kjenner flere som har gjort det)

han mener vel 20ventiler, men det har ikke noe å si på hvilke pærer han trenger:op: hehe, gjør som pettern sier du;)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider