Wold-Hansen Racing Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Hei alle sammen :D Jeg har det siste året drevet med ett nytt verkstedbygg. Verkstedet ligger i en stor låve som er oppdelt i seksjoner. Nybygget mitt er bygget etter norske byggnormer. Min seksjon er i hovedsak på: - 170 kvm verksted - 17 kvm kontor - 23 kvm varmtlager - 8 kvm kompressor- / fyrrom - 100 kvm friskluftlager på jord/grus (Skal til neste sommer bygges om) Verkstedet er i dag bestående av: - 2 stk løftebukker for bil - 1 stk løftebukk for mc/atv - MIG sveiseapparat - Det meste av håndverktøy - Div gjekker, bukker o.l. - Dekkmaskin for 23" og avbalansering kommer inn i løpet av høsten - +++ Vi er i dag to personer i dette verkstedet (ett firma og en privat) som skrur fast og en tredje person som lagrer bil inne. Vi ønsker å få inn en eller to personer til som er interessert i bil/mc/atv eller annet som brummer å går. Bygget ligger ca 1,7 km fra Rudskogen og er jo derfor ideel for de som bruker en del tid der. IDCN medlemmer vil bli favorisert, da jeg har en Impreza RA selv som kun blir brukt til bane og moro Very Happy Skulle det være noen interesse for dette venligst kontakt meg på: - 94276494 - towoha@gmail.com - PM Eventuelle spørsmål kan postes her i tråd :D Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Hører ikke den her hjemme på ''Annet Bilrelatert'' a? Ikke hobbydelen.. Greit nok bil er hobby, men det er er jo en slags annonse O.o Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet August 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 Hører ikke den her hjemme på ''Annet Bilrelatert'' a? Ikke hobbydelen.. Greit nok bil er hobby, men det er er jo en slags annonse O.o Vanskelig å avgjøre fant jeg ut så jeg posta den her. Kan sikkert få den flytta hvis det plager veldig mange at den er posta her =) Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg