karljoh Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 (endret) Er det håp om å recone pioneer TS W8102SPL? Håper virkelig at det er det! Om noen vet om noen som kan dette så gi meg et hint! Spolen er helt ferdig må byttes høres ikke ut sånn som den er nå. Har flere som har sett på den, alle sier at det er reconing som må til:( Vet ikke om det selges ferdig sett til denne... Skal ringe pioneer nå, men høres dårlig ut fra det jeg har hørt:s (De hadde ikke det nei....) Så om det er noen som kan lage sett selv, vet ikke hvor vanskelig det er, men hørt at det er mulig. Krysser fingrene for at noen der ute kan få lyd i bilen min igjen:s Endret August 11, 2009 av karljoh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 (endret) prøv disse, det er de som har service for pioneer: http://www.elektronisk.no/ Det ser ut som det finnes reconings sett, se på fanen "Features & Specs" her, der står det at det er tilgjengelig ;) http://www.sonicelectronix.com/item_10647_Pioneer+Premier+TS-W8102SPL.html Endret August 11, 2009 av cossiemk1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jbl fan Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 På den linken du la ut så står det jo att det ikke er tilgjengelig.. Siter Alfa Romeo 156 1.8ts 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 På den linken du la ut så står det jo att det ikke er tilgjengelig.. Ja der kan du se... så ikke at det sto NO der jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljoh Skrevet August 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 Eneste jeg funnet ut så langt er at det er en som heter frode østensen fra bergen som de kaller høyttaler doktoren, som en sier at skal klare å fikse det:s Men umulig å få tak i han på telefon.... Noen som vet noe om han? Kan han klare det? Eller er det noen litt nermere som er lettere å få tak i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg