Gå til innhold

Web camera + dynamisk IP

Ranger emnet

Baldrick

Anbefalte innlegg

Originally posted by Jonte

Last ned programmet dns2go fra dns2go.deerfield.com

dette er et program der du velger en fast host som samarbeider med et program på maskinen din og for hver gang ip'n din byttes så rettes hosten etter den nye ip'n.. veldig kjekt. bruker dette for evt servere osv på min pc.. funker mye bedre enn å pugge alle ipene..

Det er noe slikt jeg skal ha, og det høres lovende ut helt til en kommer inn på sidene deres der det selvsagt står: "Effective October 1, 2002, Deerfield.com is switching it's free DNS2Go service to a paid subscription model."

Ser ut som at DynDNS er gratis så jeg får prøve det i helga bare jeg kommer meg hjem snart...

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå inn på http://www.download.com og last ned et program som heter CoffeCup Webcam.. crack til det finner du på http://www.cracks.am ...

Programmet laster opp en side som oppdaterer seg selv til en ftp konto du legger inn informasjonen til. Etter det er gjort, laster programmet opp et bilde som siden henter inn selv. Hvor ofte den skal laste opp bilde velger du selv. Enkelt program å bruke =)

1997 Volvo S70 2.0LT

x - 1997 Volvo S70 2.0S

---

1997 Daf XF480 (nå med 550 hk) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

Jeg hadde en kompis før som satte opp webcam på badet til naboen.. (fin dame).

Han borret hull i veggen, og gjemte et webcam i en luke over badekaret.

Strakk usb-kabel igjennom hagen hennes.. funket greit om vinteren også.. bare å isolere godt.

Han kjørte noe freebee-saker fra nettet.. usikker på hva.. kan høre med han.. :)

Er det ikke no max. lengde på usb-kabel da?? Mente det var max på 5 meter eller.no jeg ... mulig jeg blander med noe anna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider