danoo Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 (endret) Heisann! Har plan skulle kjøpe QA1 coilover til camaro 74" modell. Deler er fra USA og det ikkje noko TUV godkjent papir på sånn deler. Er det mulig å får godkjent fra BT? Endret August 11, 2009 av danoo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Heisann! Har plan skulle kjøpe QA1 coilover til camaro 74" modell. Deler er fra USA og det ikkje noko TUV godkjent papir på sånn deler. Er det mulig å får godkjent fra BT? Forhør deg med stempelbyråkratane før du handla... Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Er bilen din registrert som bevaringsverdig kjøretøy eller importert under unntaksbestemmelsene 1.15 eller 1.5? Hvis ikke ligger det ingen føring på at bilen SKAL være orginal Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Er bilen din registrert som bevaringsverdig kjøretøy eller importert under unntaksbestemmelsene 1.15 eller 1.5?Hvis ikke ligger det ingen føring på at bilen SKAL være orginal Men papirer er jo mat for dei viss den er nyare enn -71 Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danoo Skrevet August 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 eg er ganske dårleg med paragraf loven. vist du kunne forklar litt kva det står for, så kan eg finne ut av da. eller kan jo sende søknad til BT sjøl. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Men papirer er jo mat for dei viss den er nyare enn -71 Ja ! hvis bilen er bruktimporter og du må innom en kontrollhall, men må han det da ? Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Spm. va jo "Om det var mulig å få det Godkjent?"... Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danoo Skrevet August 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 jah, no har eg nettopp snakke med BT, da han sa at kor lenger papir på dempere er godkjent av bilfrabrikken eller dokumentasjon om kva som må gjeres med bilen vist mann senket så så mykje. og at det stå for gate bruk som tilhøyrar til den bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Spm. va jo "Om det var mulig å få det Godkjent?"... Absolutt mulig å få det godkjennt. Man må bare snakke med de rette personer innenfor etaten. Danoo! tror du skal ta en telefon til Amcar og spørre de på teknisk om dette. Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danoo Skrevet August 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 (endret) Amcar kunne ikkje hjelpe meg nei, somsagt man må bare snakke med de rette personer. skal høre med Yearone fra usa eller QA1 fabrikken, for sjå om de kan lage noko ekstra papir til dette. dåke kan føle med prosjekten min her Endret August 12, 2009 av danoo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Ja skjønner! de har ingen juridisk myndighet som sagt, men MÅ du blande tillsynet oppi dette i det heletatt da? Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danoo Skrevet August 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 nei,,,egentlig skal hold meg longt vekk unna, dt gå fint å montere å kjøre. men tenkt bare vist eg skal inn på eu-kontroll så komme de å spør mykje rart om eg har papir på ditt å that, når de ser at bilen er senket. men eg komma å har den på uansett hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Det er jo lett å velge rett verksted til EU da... Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danoo Skrevet August 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 jepps, det får me ser etter eg har montert den på hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet August 13, 2009 Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 Tror ingen hos oss hadde skrevet noen 9'er feil på qa1 coil overs hvis det hadde kommet inn en bil hos oss med dette nei. Det eneste jeg er litt kritisk til nå det gjelder diesse demperne er at all fjærkrfta går gjennom et litt svakt punkt i den nedre bærebroa. Mener dette bør forsterkes. Gjorde i allefall dette på min bil Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg