Gå til innhold

Hjelp ang bilkjøp E36

Ranger emnet

fusion

Anbefalte innlegg

Nå er det tid for førstegangs bilen, og har funnet en jeg lurer litt på og som passer min prisklasse.

Legger ved link og håper på å få litt hjelp eller kommentarer. :)

Vet den har rullet et stykke, men den tåler vel litt til?

Fortell gjerne alt negative ved bilen og evt. om det er noe positivt. fortell gjerne om det er noe jeg burde se ekstra på hvis jeg bestemmer meg for å se på den.

Håper på svar :)

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18163641

Endret av fusion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjøp en ihelstyla 318. Jeg ville gått for 320 eller større, sekser er mye grommere :) Og det viktigste av alt, prøv å finne en original og velholdt bil som ikke er tukla med, det er mange som tar snarveier når de modifiserer biler med styling og annet fjas...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjøp en ihelstyla 318. Jeg ville gått for 320 eller større, sekser er mye grommere :) Og det viktigste av alt, prøv å finne en original og velholdt bil som ikke er tukla med, det er mange som tar snarveier når de modifiserer biler med styling og annet fjas...

vil nå ikke si at den var så veldig styla. mere lakkert

2000 Passat 1.8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den var mindre pen ja. og prisen er allt for høy for en 92 318. du får en 318is coupe med m-teck til den prisen. og det er en langt mer morsom bil.

og den 318i med m40b18 motoren er ikke serlig kjent for å være sterk. om jeg ikke tar feil er det vel 40000km intervall på registerreima også.

edit:

to allternaltiv:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18659239

kanskje ikke ferdigstyla men det virker som et godt eksemplar

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18312546

dette også et godt allternaltiv men prisen kan diskuteres. syntes prisnivået på e36 har steget. jeg solgte min strøkne 318is for 50 000,- for 2 år siden.

Endret av gofle2

[08] bmw e91 318d til salgs

-x- 99 bmw e46 320i (solgt)

-x- 93 Bmw e36 318is (solgt)

-x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt)

-x- 86 golf2 1,8 gl (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider