Gå til innhold

Fjerne rust fra hjulbuer og slikt

Ranger emnet

mazdaeiger

Anbefalte innlegg

Får du mulighet til å gjøre det skikkelig om et års tid ville jeg brukt noe annet enn owatrol der det skal lakkeres.

Og hold deg for all del unna hammerlakk, det har ingenting på bil å gjøre.

Er et helvete å få av igjen og du får ingenting til å feste seg over det.

Men inni hjulbuer og hulrom er owatrol tingen.

Mvh. Payyy

-Livet er for kort for fire sylindere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[utgangspunktet for innlegget ble endret]

Jeg syntes jeg ante en underliggende tone i ditt forrige innlegg

som jeg ikke helt likte, hvis det ikke var hensikten beklager jeg.

Jeg ønsker selvsagt kun å ha saklige diskusjoner, ikke å latterliggjøre noen

Og du får meg ikke med på at hammeritebehandling er en god ide på en bil som skal behandles igjen skikkelig om et års tid.

Men for all del, gjør hva du vil med dine biler.

Mvh. Payyy

Endret av Payyy

-Livet er for kort for fire sylindere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undertone... Mulig det kunne forstås slik, unnskyld, var ikke meningen, deler bare av egne erfaringer.

<Lengre opp i tråden, så foreslår jeg hammerite eller lignende hvis han ikke har muligheten til å gjøre jobben skikkelig nå, men stanse uvesenet inntil videre.

Som med all annen overflatebehandling, kan evt. denne lakken slipes vekk senere om han vil fortsette med den "skikkelige" jobben.

Når det gjelder min erfaring eller dyktighet, så får du heller se på de tre siste dokumenterte bilene fra i år.

Har en tredje som er nesten ferdig nå, men har ikke gjort ferdig bildedokumentasjonen enda. Det kommer når bilen kommer for salg.

Fortsatt venner, håper jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider