kejo31 Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Noen som har bry til å måle avstanden fra senteret av felgen og opp til hjulbuen?? Kjøpt originale fjærer, men synes den virket veldig høy, Audi A4 SUV. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Hva hadde du før da? Hvis du hadde noe lavere før, så er det ikke rart du synes den er veldig høy, for A4ene er sinnsykt høye originalt. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kejo31 Skrevet August 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Vet ikke hva jeg hadde før, men det var 10 cm høyt under, og nå er det 25 cm. Synes det var litt for mye. Men hvis en med en orginal A4 kunne målt, så hadde jeg blitt veldig fornøyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg