Daniel M. Warmedal Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Råner'n skal legges ned / selges og skal i den forbindelse prøve å få til et stort treff på Tyrigrava 20. august. Her er et utdrag fra nettsidene: Jeg ønsker å avslutte på en ordentlig måte - med treff på Tyrigrava, slik at jeg kan ta en prat med dere alle. Men - OBS - OBS - det blir IKKE treff på Tyrigrava Kro første torsdag i august - men den tredje torsdag i august. Så - den 20. august 2009 - da er du hjertelig velkommen til å ta turen til det aller siste Råner´n treffet på Tyrigrava Kro i Oppegård (i regi av Elin Svendsen i hvert fall)... Vi starter som vanlig klokken 18:00 og avslutter klokken 21:00. Siter BMW 323ci E46 SOLGT !VW Passat 1,8 T 99' http://www.dmwfoto.no - Motorsportbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Må nesten komme på detta da.hehe Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Tenkte nettopp jeg skulle lage en tråd for dette :) Litt trist Elin, det ble for mye.. men jeg kommer :) Dette burde gjelde Akershus/Oslo og rundt, burde nevnes i topic:) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 kan jo også nevnes at treffet ble flyttet enda en uke, så det blir førstkommende torsdag. Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Har en misstanke om at det blir trangt der . hørt en del fugler snakka om kolonne kjøing fra forskjelige plasser . Jeg skrur for harde livet i allefall for og komme nedover . regner med at jeg dukker opp med 17m varebilen en tur. mvh Preben Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet August 27, 2009 Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 Takker for et fint treff :) Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg