Sideburn Satan Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Noken som veit om det er vits å ta turen på det arr. på Bergen travpark på Søndag? Lurte på å ta finbilen når eg uansett skal ned til helga.. Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tipetu Skrevet August 13, 2009 Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 jeg har nå planer om å ta plymouthen ut der og ser fram til det! håper det kommer en del.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet August 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 jeg har nå planer om å ta plymouthen ut der og ser fram til det! håper det kommer en del.. Får ikkje bilen klarso blir vel ikkje til at eg tar den med.. men eg kjeme vel til å ta en utr oppom å sjå meg rundt.. Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tipetu Skrevet August 16, 2009 Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 mislykket drittreff.. var vel 7 biler inklusiv min da jeg kom i 11 tiden.. den ser så liten ut... Nevnte jeg at det regnet som bare F***? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nexux Skrevet August 16, 2009 Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 Jeg lurte en stund på om jeg skulle ta turen til bergen med "go'bilen" i dag, over tre timers kjøring hver vei. Nå er jeg egentlig glad jeg ikke gjorde det.. :P Siter Pontiac Firebird Trans Am,'77mod- Hobbybilen Volvo 850, '95mod. - Bruksbilen Volvo 940 Turbo, '91mod.-ungdomsbilen-solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet August 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 Kan vel ikkje bli verre enn opplegge som va der kvelden før. Aldreg meir Bergen Travpark! Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tipetu Skrevet August 16, 2009 Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 Kan vel ikkje bli verre enn opplegge som va der kvelden før. Aldreg meir Bergen Travpark! må si jeg var overrasket over plasseringen av scenen.. på tvers av parkeringsplassen.. høl i hove! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet August 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 Dårleg lyd, dårleg serviringsopplegg, dårleg vèr. ellers bra. Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg