BillaBoo Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Hei, Noen som bor i vestfold, og som har en OBD feilkodeleser? Den gule motorlampa har begynt å lyse i min 94 Astra 1.8 Sport, og opel tar seg jo godt betalt de. Så hvis noen bytter feilkoder mot et par 6 packs, så skrik ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BillaBoo Skrevet August 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 ER det egentlig OBD system på disse? 94 Astra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusBakk Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 har lest en plass at det går ann og kortslutte en eller annen krets så skal lampen blinke fram en feilkode til deg. husker ikke helt hvor jeg leste/hørte det men kan undersøke det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Man kan kortslutte to punkter i kontakta og blinke ut feilkodene, men jeg finner ikke igjen linken til hvor oppskriften lå. Du får google litt Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty_vectra Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Ta en titt her du! Her står alt du trenger å gjøre.. http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes/fault_codes.htm Siter Goodbye Audi,BMW und Mercedes!--->OPC!! Opel forever! 1990 Opel Vectra A 2.0i GLS-->solgt! 1988 Opel Kadett GSi 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg