Sviddogsvart Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Jeg har fått i oppdrag å style en traktor (Ford 6610) etter alle kunstnens regler og triks: er det noen i dette forumet som veit om gode kilder og resurser for kjøp av styling-effekter, deler og utstyr? (Ikke Biltema og Torshov Bilrekvisita, seff!) Takk for Tips! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaaJeHaa Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Style traktor, jaja... Hvordan skal du ha det? Jalla eller stilig? http://bsbildeler.no/butikk/ har iallefall plastikk. Hvis du ønsker at traktoren skal bli stilig ville jeg gått for kul lakk, kromme en del deler, og bygge om eksosanlegget. Siter 77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20 X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sviddogsvart Skrevet August 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Den BSBildeler-linken ser lovende ut, takk skal du ha. Traktoren skal være med på en film, den skal vel ha noe "stilig" ved seg, men først og fremst skal den ha MYE... Til og med utstoppa dyr i grillen, om du skjønner, så jeg må lage mye fra bånn av, men lysrigger, lydanlegg, kromma deler, eksosanlegg, vinduer og karosseri skal nok bli mer i den stilige kategorien. Jeg skal sansynligvis flammelakkere panseret. Men dette blir jo et spørsmål om tid og penger til syvende og sist, så jeg sanker så mye info om ferdiglagde produkter som mulig foreløpig. Takk igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 (endret) Du bør skaffe godt arbeidslys og gult/oransje varsellys på taket. Rotorblink eller rotorbjelke. Du kan kjøpe rotorblink og rotorbjelke hos Felleskjøpet, Eik Maskin og A-k Maskin. Endret August 12, 2009 av Actros 8x8 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 høres gromt ut.. bare la oss slipe teip-styling og pappvinger. Så kan det bli gromt! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sviddogsvart Skrevet August 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Veldig god idé, en sånn lyktebom ser jo sjef ut - særlig om man kan legge på blå plast... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Simarud mener jeg fremdeles har kampanje på noen demobrukte lysbjelker... Sjekk http://www.simarud.no Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sviddogsvart Skrevet August 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Simarud var et bra tips, der hadde de en fin lysbom på tilbud fortsatt - hjertlig takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Tenke 60" bak og 30" forran, soting, senk, 1 stk. Jackhammer sub. svær vinge montert på trepunktsopphenge(som man kan ta opp og ned sånn at du får riktig "Downforce") Kan droppe Angel eyes på den, da det ser litt "jalla" på noe som ikke er BMW :D Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sviddogsvart Skrevet August 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Naaaice! Jeg liker justerbar vinge, veldig Blodstrupmoen ; ) Forresten, om jeg skal få dette prosjektet sponsa av én forhandler som liksom har Cred og har bra med varer, hvilken vil det være? (Bilxtra? BS Bilrekvisita?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Felleskjøpe? Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Hva med å få felgene polkadott-lakka? :) Blir vel driiiiiitrått i fart! :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sviddogsvart Skrevet August 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 Kul idé, men jeg får en kar til å lage spinning rims til bakhjula. Mener Hufsa at Felleskjøpet er en bra hovedsponsor for traktorn? Jeg trenger å finne én forhandler som har så mye styling utstyr som mulig, jeg tenker å tilby stripa øverst på frontruta der mange har "Pioneer" eller et annet statement. Mitt intrykk er a Felleskjøpet ikke har så mye pimpe-ting, men kanskje jeg tar feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet August 13, 2009 Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 så denne posten igår, tok deg ikke seriøst. Men nå begynner jeg skikkelig å lure her? hvorfor i all videste verden skal du pimpe en traktor ? just dont get it Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sviddogsvart Skrevet August 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 Det er meninga at det skal virke pussig - det er til en reklamefilm der poenget er at de mest uhørte påfunnene blir vist fram, tenk lotto-millionær-reklamene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg