Gå til innhold

Ettermontere navigasjon i 320D?

Ranger emnet

TheMadDog

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en 320D 2004 modell. I denne er det slik standard integrert cdspiller dritt. Denne må selvsagt ut!!

Har litt lyst på den fabrikmonterte 16:9 skjermen med navigasjon som BMW har. Meeeen, har hørt at det koster 35.000,- og ettermontere den.(?)

SÅ, kan jeg i bytte ut orginal greia, til en vanlig multimedia spiller, med skjerm som kommer ut?

Kan jeg flytte klima anlegget, for og få inn DoubleDin spiller?

Hvordan gjør jeg dette enklest og "billigst"

Vil ha en skikkelig spiller med god skjerm, helst med navigasjon, og helst 3 linjeutganger.

Og om det er mulig, en spiller som virker sammen med knappene på rattet osv.

Kom gjerne med forslag til løsninger og spillere som kan være av interesse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt meg en 320D 2004 modell. I denne er det slik standard integrert cdspiller dritt. Denne må selvsagt ut!!

:thumb
Har litt lyst på den fabrikmonterte 16:9 skjermen med navigasjon som BMW har. Meeeen, har hørt at det koster 35.000,- og ettermontere den.(?)
Jeezez...
SÅ, kan jeg i bytte ut orginal greia, til en vanlig multimedia spiller, med skjerm som kommer ut?
Ja.
Kan jeg flytte klima anlegget, for og få inn DoubleDin spiller?
Ja.
Hvordan gjør jeg dette enklest og "billigst"
Det er en tysker som håndlager slike monteringsrammer til E46 og nødvendig konverteringstilbehør... send meg en PM eller mail post@tran... osv så kan vi ta det derfra om du er interessert, er endel variabler i så måte ang hvilken spiller du skal ha og enkelte designdetaljer på dashen din.

Her E39-versjonen:

E39DobbelDIN.jpg

Og om det er mulig, en spiller som virker sammen med knappene på rattet osv.

Skal vel godt gjøres å finne en kvalitativ LCD/DVD-spiller som ikke har dette idag. Som regel må du dog ha et interface i tillegg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider