Gå til innhold

Forza DriftFun serien (Kjøring fra 18.00 i lørdag 12. sept?)

Ranger emnet

Hansien

Anbefalte innlegg

Kjøring i morra fra 18 tia og utover folkens?

Garranterer ikke at jeg møter opp nøyaktig 18.00, men andre kan vell starte å sladde før jeg kommer?

Skal kjøre litt RC i morra, og regner med at jeg er nede igjen til rundt den tiden..

Forsåvidt en liten regeloppdatering på førstesiden

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Drift-relatert lakkering! (Eventuelt clean bil!)

Ka f***. Skal du begrense bilene vi kan bruke asso.. Ikke bra

Nå er vell ikke dette en stor begrensing på bilen i det heletatt.

Bare ta en titt på noen av bila her i norsk drifting!

Desuten er det nesten viktigst at vi kjører med NR.

Sitter å funderer litt på å lage ei nr plate jeg ønsker at vi prøver å kjøre med i denne serien. Om ikke dette og blir for serriøst for andre folk sin del?

For min del så syns jeg det blir litt feil at i eventuelle bilder/film at et par stykk alltid kjører jokeren design på bila sine. Det ødelegger helhetsintrykket i mine øyner..

Og jeg syns ikke dette blir for serriøst, bare litt mer stil over serien. Som feks at dere lager enkle design på timeattack bila deres!

kan tenke meg att regeln er der pga vist han skal lage en videop elns så er det mye stiliar att bilene er full av teip me masse farger enn en vinrød s13;)

Nå er jo en vinrød s13 akseptert i mine øyner, så lenge denne ikke inneholder kunst av noe slag!

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg ikke kom på ved 18 tia i dag, men hadde det i bunn og grunn fryktelig gøy med å skru RC bil og kjøre..

001-12.jpg

Så var ikke hjemme før 21.00 tia og var veldig sulten der og da!

Samt litt oppdateringer på andre sider angående dette RC prosjektet mitt, så jeg har ikke vært klar for kjøring før nå.

Men nok OfT fra min sin side!

Nå bryr jeg meg ikke hvor ofte du skifter bil, sålenge den går under reglemanget her.

Til dere som er så i mot den regelen, kan jeg egentlig få en liten forklaring på hvorfor vi ikke skal ha denne?

De to bilene som Momo la ut bilde av er fult akseptert i mine øyner!

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm vel, jeg setter ikke et startnummer på en replikabil med mindre det er det i virkeligheten :well:

Da blir det i så fall ny bil med et stort tall på sida og that's it :D

Den viktigste "regelen" man bør ha i drifteheat er at alle kjører i samme klasse for å sikre at alle biler yter noenlunde det samme.

Da blir driftinga tett og mulighet for close twinning øker kraftig.

MEn det er vel ikke no konkurrering enda så da trengs det vel ikke særlig med regler? Jeg tilhører hvertfall gressrotdelen av driftemiljøet i forza

:win:

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm vel, jeg setter ikke et startnummer på en replikabil med mindre det er det i virkeligheten :well:

Da blir det i så fall ny bil med et stort tall på sida og that's it :D

Den viktigste "regelen" man bør ha i drifteheat er at alle kjører i samme klasse for å sikre at alle biler yter noenlunde det samme.

Da blir driftinga tett og mulighet for close twinning øker kraftig.

MEn det er vel ikke no konkurrering enda så da trengs det vel ikke særlig med regler? Jeg tilhører hvertfall gressrotdelen av driftemiljøet i forza

:win:

Angående det med skiltet så er jeg helt enig med deg. Nå har jo de fleste driftebila min en eller annen form for drifterelatert design, og der igjen allerede et nr skilt! Så selv er jeg uenig mtp akkurat dette skiltet jeg foreslo!

Det med at alle kjører i samme klasse kommer egentlig ann på.

Selv har jeg opplevd å holdt følge med S klasse folk med B klasse bil.. Men er ganske enig der!

Hovedregelen er at vi enkelt å greit skal ha det gøy, men alikavell ha det litt seriøst.

Et lite forslag jeg har er at DEN som inviterer til løp bestemmer relgene?

Så bruker vi denne tråden til drifting i forza 1, 2 og 3 og for å avtale tidspunkt til drifting?

Alle er velkomne til å sette i gang en kveld med skrensing!!

Kan dette være litt mer akseptabelt for alle og enhver her?

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider