VeeDub Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Noen som har prøvd dette spillet? http://www.gamespot.com/pc/driving/monstergarage/ Jeg driver å laster ned nå, men tar litt tid :\ Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Hvor fant du dette spillet henne? DC?? hvilken hub da evt. ? :) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Jeg fant det på biltokar.d2g.com iallefall... Edit: Jeg trudde det var spellet men var en film eller.no.. :( Siter Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Januar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by Elgen- Hvor fant du dette spillet henne? DC?? hvilken hub da evt. ? :) Suprnova.org Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Driver og laster det ned fra DC jeg nå..Er det bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 ja Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 70%, bør være bra dette, brukt 2 dager allerede :D Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 lasta det ned med Torrent-Storm :P http://www.suprnova.org tok meg 3-4 timer så var det nede.. Meeeeen...igjen.. Invictus! Argh..det tok meg nøyaktig 3 min før spillet hopeet ut til windows... :( Jeg synes Invictus er håpløst Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Stemmer.. Invictus kom med flotte produksjoner som "street legal, og street legal redline" Tidenes mest buggy spill ever. De lever opp til ryktet sitt ihvertfall.. Har kommet til bil nr 3.. og er stadig plaget av at spillet henger, eller hopper tilbake til OS. Men artig tidsfordriv.. når det fungerer. ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Må man ha noe tillegs program for å laste ned på Suprnova? Har aldri brukt det. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Må ikke du ha sånn brukernavn og passord for og komme inn på suprnova?? Noen som har noen og dele?:D Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 man trenger TorrentStorm..søk på det i Google..da man har lasta ned programmet..innstaller...så laster du ned en fil fra http://www.suprnova.org og åpner fila i TorrentStorm..så er det bare å begynne med nedlasting..de filene fra suprnova er IKKE store..rundt 10-20kb.og nei..man trenger ikke noe brukernavn og passord.enklere enn dette kan det ikke bli. :D Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Hmm.. lastet ned fra suprnova og "unrar'a", men får ikke startet det. Skal det være mange "myt-moga.cXX" filer? får bekjed om å finne fram nr 44, men jeg har bare 43.... Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by Tombra Hmm.. lastet ned fra suprnova og "unrar'a", men får ikke startet det. Skal det være mange "myt-moga.cXX" filer? får bekjed om å finne fram nr 44, men jeg har bare 43.... Monster_Garage-iMMERSiON_[bt-gm]_[EFnet] håper du lasta ned denne..for den fungerer fint..husker ikke hvor mange filer det var..men jeg fikk da unrara alle. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 lastet denne: Monster Garage - PC [RIP] Anbefales altså ikke. Laster den en gang til nå for å se om det var feil under nedlastingen. Prøver den du har også jeg da Golf T&Nos . Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg