Gå til innhold

Monster Garage

Ranger emnet

VeeDub

Anbefalte innlegg

• Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor på supernova fant du denne filen da? finner den ikke jeg ass

Originally posted by Golf T&Nos så klart!

Monster_Garage-iMMERSiON_[bt-gm]_[EFnet] håper du lasta ned denne..for den fungerer fint..husker ikke hvor mange filer det var..men jeg fikk da unrara alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger ikke crack om man laster ned ISO fila :P

til dere som trenger hjelp med bruk av suprnova og TorrentStorm..les hva jeg har skrevet tidligere..blir lei av å skrive om igjen og om igjen :P Jeg kan heller ikke "lære" folk hvordan de bruker TorrentStorm...er det noe problemer så les Hjelp fila ellerno..håper dere skjønner :p

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Superseven

Den gjør det, han svære fyren som vises på spillet's cd-cover leder programmet sammen med damen fra scrapheap challenge.

Bare for å pirke litt så leder Jesse James dette programmet alene, finnes ikke noe kvinnfolk der.Jeg har sett alle episodene.

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm ser folk har kommet forbi bil nr2...

jeg for min del KOMMER IKKE videre derfra =)

alt er grønt (på den derre "klar" saken) men bilen er ikke ferdig...

noen smådetaljer som må fikses ? dørtrekk osv ?

hjelp ! =)

sitter her med en kamerat og blir bokstavelig talt gal.. =)

ikke nok med at man må save hvert 3 sekund men når man ikke får det til attpåtil... fy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter fila du laster ned da og hvor på supernova fant du den? jeg fant en på supernova hadde spillet på 4 timer jeg men det manglet en j%&¤ fil som en annen her på forumet har erfart oxo Så er det noen som har en lingk til der hvor jeg kan finne spillet PLZ si det til meg

På forhånd mange takker og bukker

Originally posted by Tombra

Crack finnes kanskje på megagames.com . søk på suprnova.org så finner du det.

Med den hastigheten jeg har nå (8) så er det bare 15 timer til jeg har det angry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monster_Garage-iMMERSiON_[bt-gm]_[EFnet] håper du lasta ned denne..for den fungerer fint..husker ikke hvor mange filer det var..men jeg fikk da unrara alle.

her har dere ISO fila fra suprnova..kan poste link til den også nå som jeg er i gang.

http://66.79.177.160/~suprnova//torrents/950/Monster_Garage-iMMERSiON_[bt-gm]_[EFnet].torrent

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen assa...jeg kommer ikke forbi prosjekt 3 uansett hva jeg gjør..Bilen er ikke klar..bla bla bla..kyss meg i ræva sier jeg..faen ikke en dritt jeg kan få gjort...

Lupoboy: forklar om det var noe som var vanskelig der..og i såfall hvor på bilen jeg skal klikke...

Du må også huske å sveise tilbake den dritten du kappet av bakluken.

Lite vits, for søplespillet kræsjer etter level 4.

Btw. Flere som har lagt merke til at lydeffektene er klin like på dette spillet og Street legal? Snakker om dårlige saker.

Mail er sendt til produsent, med klage.

Activision/Invictus bah.. :mad:

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider