bjorke Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Hahahahhh...Var akkurat ferdig med å laste ned hele spillet for en time siden,brukte Daemon Tools, og vet du hva jeg fikk opp? En film med en syk gressklipper! blah Forbaska dritt, fikk i tillegg en masse små klipp fra serien "Monster Garage"...yes;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Lastet ned fra biltokar, fikk full speed på hele fila:D Mangler da bare å prøve det:rolleyes: Btw:Går Monster Garage Serien på "norske" discovery? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by nissan s13 Lastet ned fra biltokar, fikk full speed på hele fila:D Mangler da bare å prøve det:rolleyes: Btw:Går Monster Garage Serien på "norske" discovery? Nei ,men jeg håper den kommer!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by Golf T&Nos så klart! man trenger TorrentStorm..søk på det i Google..da man har lasta ned programmet..innstaller...så laster du ned en fil fra http://www.suprnova.org og åpner fila i TorrentStorm..så er det bare å begynne med nedlasting..de filene fra suprnova er IKKE store..rundt 10-20kb.og nei..man trenger ikke noe brukernavn og passord.enklere enn dette kan det ikke bli. :D Har gjort dette, men ahr et problem. Hvordan får man lasta de ned i torrentStorm? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by nissan s13 Lastet ned fra biltokar, fikk full speed på hele fila:D Mangler da bare å prøve det:rolleyes: Btw:Går Monster Garage Serien på "norske" discovery? Hvilken fil da? Bruker? Ender sikkert med å laste ned filmer hvis jeg prøver igjen...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by MAGUN Nei ,men jeg håper den kommer!! Hva?? Hva heter den serien der 3 lag bygger biler og kjører en løype da?? Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by KinG^KaoZ Hva?? Hva heter den serien der 3 lag bygger biler og kjører en løype da?? Thunder Races! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 jeg har kommet til prosjekt 3..men klarer da faen ikke å få bøyd noe eksosrør..bare det jeg mangler..noen som har kommet seg forbi denne? Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Helvete! Lagde bil nr1 helt ferdig trodde jeg, hadde 1 dag igjen, så skippa jeg den, SÅ VAR DET GAME OVER "/)&"#&¤/!"? Skal save hele tiden denne gangen. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Originally posted by Golf T&Nos så klart! jeg har kommet til prosjekt 3..men klarer da faen ikke å få bøyd noe eksosrør..bare det jeg mangler..noen som har kommet seg forbi denne? De får du i freebiegreiene når du skal lakke ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Spillet klikker på level 2 når jeg blar igjennom ting karene mine skal gjøre :mad: Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Originally posted by LupoB0Y De får du i freebiegreiene når du skal lakke ;) det er der problemet ligger..forsøkte 4 ganger i stad..men "arrangøren" sa alltid at bilen ikke var ferdig til dag 7.. :( enten mangler jeg noe..eller så mangler jeg noe :P (fant ikke bedre kommentar) :D Men prøve mer i morgen... Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Finner ikke denne filen jeg da men har søkt etter den men jeg fant da en Monster Garage fil så jeg har begynt å laste den ned :) Men er dette et helt spill eller er det en beta verson? Originally posted by Golf T&Nos så klart! Monster_Garage-iMMERSiON_[bt-gm]_[EFnet] håper du lasta ned denne..for den fungerer fint..husker ikke hvor mange filer det var..men jeg fikk da unrara alle. Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superseven Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Originally posted by nissan s13 Lastet ned fra biltokar, fikk full speed på hele fila:D Mangler da bare å prøve det:rolleyes: Btw:Går Monster Garage Serien på "norske" discovery? Den gjør det, han svære fyren som vises på spillet's cd-cover leder programmet sammen med damen fra scrapheap challenge. Siter D råaste med hjul på komme fra England! Sitat fra ozzy osbourne sang: You can't kill rock'n roll, it's here to stay! :dude: onfiredevi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Hvor finner jeg en crack? Ligger ikke på cd'en.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg