Gå til innhold

Monster Garage

Ranger emnet

VeeDub

Anbefalte innlegg

• Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Golf T&Nos så klart!

man trenger TorrentStorm..søk på det i Google..da man har lasta ned programmet..innstaller...så laster du ned en fil fra http://www.suprnova.org og åpner fila i TorrentStorm..så er det bare å begynne med nedlasting..de filene fra suprnova er IKKE store..rundt 10-20kb.og nei..man trenger ikke noe brukernavn og passord.enklere enn dette kan det ikke bli. :D

Har gjort dette, men ahr et problem. Hvordan får man lasta de ned i torrentStorm?

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kommet til prosjekt 3..men klarer da faen ikke å få bøyd noe eksosrør..bare det jeg mangler..noen som har kommet seg forbi denne?

De får du i freebiegreiene når du skal lakke ;)

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

De får du i freebiegreiene når du skal lakke ;)

det er der problemet ligger..forsøkte 4 ganger i stad..men "arrangøren" sa alltid at bilen ikke var ferdig til dag 7.. :(

enten mangler jeg noe..eller så mangler jeg noe :P (fant ikke bedre kommentar) :D

Men prøve mer i morgen...

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke denne filen jeg da men har søkt etter den men jeg fant da en Monster Garage fil så jeg har begynt å laste den ned :)

Men er dette et helt spill eller er det en beta verson?

Monster_Garage-iMMERSiON_[bt-gm]_[EFnet] håper du lasta ned denne..for den fungerer fint..husker ikke hvor mange filer det var..men jeg fikk da unrara alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nissan s13

Lastet ned fra biltokar, fikk full speed på hele fila:D

Mangler da bare å prøve det:rolleyes:

Btw:Går Monster Garage Serien på "norske" discovery?

Den gjør det, han svære fyren som vises på spillet's cd-cover leder programmet sammen med damen fra scrapheap challenge.

D råaste med hjul på komme fra England!

Sitat fra ozzy osbourne sang: You can't kill rock'n roll, it's here to stay!

:dude: onfiredevi

Lenke til kommentar
Del på andre sider