rfPolo Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 etter å ha spillt både street legal og street legal redline synes jeg invictus burde slutte å lage spill:rolleyes: , men på en annen side gleder jeg meg som en unge til monster garage er nede om ca 6 timer:D Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 bah som dere whiner som Street Legal, synest det er et av de mest underholdende bil spillene jeg, selv om det er bugga til 1000 =) Monster Garage var ikke så bra, kan jo ikke gjøre ting slik du vil jo, og programmet monster Garage er heller ikke så underholdende spør du meg :rolleyes: + at det klikker når jeg skal kjøre bil nr2. patch patch patch! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 alle disse spilla har jævli bra konsepter.. men invictus gir de alltid ut uferdig!!:mad: MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Skulle vært en annen utvikler som for eks. EA som hadde lagd det.. Men det er artig for det... Hvordan i huleste er det mulig å komme forbi bil nummer 2? Hakke klart det enda, etter et 10-talls forsøk... Siter Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 får det faen ikke ned fra torrentstorm... vil ikke begynne å laste ned engang. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 kommer ikke forbi bil 2 har problemer med å finne ut av hva jeg må kjøpe av deler og hvor mye er det neon som husker det og kan slenge ut en liste? Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Har kommet til "bil" nummer 3, der man skal bygge swamp buggy... Men står fast på eksosen... Åssen i He****e får man bygd den? Finner den ikke i sjappa, og ikke funker det å bruke noen av de rå materialene som er tilgjengelig heller... Er det noen av dere som har snøring på hvordan man kan få fiksa eksospotte på tralla? Siter Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 hehe, den der sleit jeg oxo lenge med. Det forlenga eksosrøret får du nemmelig etter at du er ferdig med bilen. Altså er det noe du ikke har gjort ennå. Husker ikke i farten hva det var jeg ikke hadde gjort, men tror du på ha pasasjersete hvertfall. Så på dag 7 får du eksosrøret. Lykke til Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 På bil nummer fem klikker hele spillet...Noen som har klart og mekke på limmoen? Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Originally posted by Tombra hehe, den der sleit jeg oxo lenge med. Det forlenga eksosrøret får du nemmelig etter at du er ferdig med bilen. Altså er det noe du ikke har gjort ennå. Husker ikke i farten hva det var jeg ikke hadde gjort, men tror du på ha pasasjersete hvertfall. Så på dag 7 får du eksosrøret. Lykke til Prøvde å ha i passasjersetet... Men det kommer opp at det mangler noe på navigation... Skjønner lissom ikke helt hva som mangler... Har gjort alt, og sitter igjen med 1 hel dollar... Titta litt mer nøye på de videoene som kan sees, og der tar han ut passasjersetet... Siter Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Har du 2 sånne "ror" da? Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Jepps, så har vi testa alternativ 2 der det skal 3 sånne ror på, så jeg kan ikke skjønne hva som er gæærnt... Like før spellet går ut vinduet :( Siter Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 på bil 3 så må man huske på å ha i radion..jeg klarte det fint da jeg satte på plass radion og passasjer sete.bagasjelokket må også på..husk å sveise på en plate som du rivar av fra baksiden.denne sveises på bagasjeromslokket slik at det blir lengre.. har ikke lest alt..men et par tips kan jeg da komme med :P si ifra da det kommer patch :p Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Fant ut hva det var jeg hadde glemt.. Det var den plata som måtte sveises på bagasjen... Men gikk til slutt =) Nå er det vare stress med ufrivillig avslutning på bil nr. 5 :rolleyes: Siter Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Da skal jeg med glede skryte av at jeg da har klart bil 5 og har nå kommet meg til bil 6 som skal bli den raskeste gressklipperen i verden gleder meg til å begynne så til alle dere som har problemer smør dere med tålmodighet jeg valgte tegning 1 og det gikk knirkefritt..:D :D :D Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg