thomasgjerde Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 noen som torrent filen til dette spillet eller? Ser ut som suprnova.org har klikka ellerno, jeg finner bare et par spill ( eller er det pcen som har klikka!?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 skulle starte monster garage no, og så datt jeg ut i windows med en gang. Så skulle jeg starte det på nytt, og fikk denne meldingen. Var det noen som nevnte at spillet var basert på street legal??:D Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superseven Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Originally posted by even_e84 skulle starte monster garage no, og så datt jeg ut i windows med en gang. Så skulle jeg starte det på nytt, og fikk denne meldingen. Var det noen som nevnte at spillet var basert på street legal??:D Jeg har hatt samme problemet, kjør spillet i kompitabelmodus for windows 98 og trykk Ctrl-alt-delete og deaktiver unødvendige prosesser. Siter D råaste med hjul på komme fra England! Sitat fra ozzy osbourne sang: You can't kill rock'n roll, it's here to stay! :dude: onfiredevi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 er ikke noe problem, har bare skjedd en gang. Synes bare det var litt morsomt at det sto Street legal i feilmeldingen:) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Hum.. Jeg har ett lite problem med TorrentStorm.. Da jeg starter nedlastningen av Monster Garage (Monster_Garage-iMMERSiON_[bt-gm]_[EFnet]).. Men da den er ferdig 1 gang, fortsetter den flere ganger.. + at jeg ikke skjønner helt hvordan jeg skal åpne den..? Jeg har 52 filer.. (707 MB) Need help.. Plz!!! Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Bare åpne opp den ene fila i winrar, så skal det funke...=) Noen som har kommet forbi bil nummer 5? Siter Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Originally posted by WhiPlasH Hum.. Jeg har ett lite problem med TorrentStorm.. Da jeg starter nedlastningen av Monster Garage (Monster_Garage-iMMERSiON_[bt-gm]_[EFnet]).. Men da den er ferdig 1 gang, fortsetter den flere ganger.. + at jeg ikke skjønner helt hvordan jeg skal åpne den..? Jeg har 52 filer.. (707 MB) Need help.. Plz!!! Bruk winrar til å slå alle sammen til en stor bin-fil. Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Domar Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 From: "Tamas Kozak" <invictus@invictus.hu> To: "Domar" <domar@online.no> Subject: Re: Monster Garage Bugs of Monster Garage are fixed and we'll release an official patch soon. It is in the testers hand now, and hope it'll be released in a few days. regards, Invictus ----- Original Message ----- From: Domar To: invictus@invictus.hu Sent: Tuesday, February 03, 2004 1:22 AM Subject: Monster Garage I just bought Monster Garage. And after mission 4 the game just exit to windows. What is wrong? Siter http://www.ahajokes.com/cartoon/bmw.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Originally posted by Domar From: "Tamas Kozak" <invictus@invictus.hu> To: "Domar" <domar@online.no> Subject: Re: Monster Garage Bugs of Monster Garage are fixed and we'll release an official patch soon. It is in the testers hand now, and hope it'll be released in a few days. regards, Invictus ----- Original Message ----- From: Domar To: invictus@invictus.hu Sent: Tuesday, February 03, 2004 1:22 AM Subject: Monster Garage I just bought Monster Garage. And after mission 4 the game just exit to windows. What is wrong? Tja, er jo bare å vente da... det er vi jo vant til:rolleyes: Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Er på siste bil jeg og det eneste problemet jeg har nå er å få gjordt alt innen tiden er omme så jeg har ikke hatt noe serlig mere problemer enn dette :) Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrisious-E Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Noen som husker cluet å komme forbi bil nr. 2? Har satt sammen alt og venter på at bilen skal bli klar, men det er en lampe igjen som er gul, og aner ikke hva jeg skal gjøre? Skal forresten de "carpet" greine i dørene være der? Er heller ikke mer de folka kan lage, så jeg sitter lissom fast her?:rolleyes: Siter - 03 S3 x 97 A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMP Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 jeg finner det ikke på supernova.org . er vell seint ute eller ? Siter <o>1996 Audi A4 1,8TQ <x>1994 Audi 80 2,0 <x>1986 Volvo 240 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by Nitrisious-E Noen som husker cluet å komme forbi bil nr. 2? Har satt sammen alt og venter på at bilen skal bli klar, men det er en lampe igjen som er gul, og aner ikke hva jeg skal gjøre? Skal forresten de "carpet" greine i dørene være der? Er heller ikke mer de folka kan lage, så jeg sitter lissom fast her?:rolleyes: Hvis bil nr.2 er den offroad-saken må du ta ut vinduene... Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasgjerde Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Originally posted by SMP jeg finner det ikke på supernova.org . er vell seint ute eller ? det ligger der nå, jeg fant det ikke med en gang, men det skal ligge der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Da er patchen ute! Du finner den her: http://www.invictus.hu/games_main/monster_garage/patches/MonsterGarage_Patch_toV103.exe Spennende å se hvor spillet henger seg neste gang! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg