insanedrift Skrevet August 13, 2009 Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 Har satt 24v lader og prøvd å starte på corrado'n. Det er en 91 g60 . 1,8 8v.. Får ikke gnist...??? Alt annet virker, starter går rundt osv. Har prøvd å bytte hjerne, coil, kopla ut defa startsperre. osv... Har 12 volt til coilen, men ingen gnist for det.. Noen som vet om det er orginal startsperre som kan ha klikka... evt. andre ting som kan ha skjedd.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 13, 2009 Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 Er det signal fra hallgiver i fordeleren da? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
insanedrift Skrevet August 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 hva mener du med hallgiver fra fordeler.. hallgiver er vell den som leser av veiva,.. mener du den føleren eller hva det er for noe nedpå fordeleren .. ?? evt.åssen kontollerer jeg den ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet August 13, 2009 Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 Unnskyld meg, men TJUEFIRE VOLT?! Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet August 13, 2009 Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 hehe. hørest helt høl i hue ut ikke sant:P I forvaret gjorde sjefen det samme om en bil var HELT død.. Bare skrudde den fort til 24volt i det øyblikket man vrei om nøkkelen og Like fordømt fort tilbake.. funka det :) dette var da på en ford transit av eldre årgang. Jeg kan ikke under noen omstendigheter anbefale og i det hele tatt tenke tanken eller og prøve dette selv.. bare så det er sagt.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 14, 2009 Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 hva mener du med hallgiver fra fordeler.. hallgiver er vell den som leser av veiva,.. mener du den føleren eller hva det er for noe nedpå fordeleren .. ?? evt.åssen kontollerer jeg den ? G60 har ikke noe giver på veiven, har det i fordeleren i stedet. Uten signal fra den vet ikke hjernen når den skal sende gnisten. Kontakten er den svarte "pluggen" som sitter på fordeleren Mulig du har svidd noe elektronik med for høy spenning Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg