Hot Rod Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Er denne grillnettingen å få i litt større format enn de vanlige 20x60cm (eller noe i den duren) som jeg har sett? Skulle hatt en som var dobbelt så bred, altså omtrent 60x40cm. Går jo ikke an å skjøte denn på en pen måte. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lord Gryphon Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Nå har ikke jeg studerdt dette med Grillnetting, men du får jo netting til å ha foran høytalere, disse kommer i store "plater". Husker jeg hadde tenkt å ha ei som dekka hele hattehylla mi. Siter Bx 16V (87') Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Januar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Takk for tipset. Søker videre i hifi-sjapper. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hobnob Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 hvorfor ikke se hos en blikkenslager? han har da slikt i store størrelser.. pluss at han er nok litt billigere også Siter oahhhh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Originally posted by Hot Rod Er denne grillnettingen å få i litt større format enn de vanlige 20x60cm (eller noe i den duren) som jeg har sett? Skulle hatt en som var dobbelt så bred, altså omtrent 60x40cm. Går jo ikke an å skjøte denn på en pen måte. Hør med Nor-rag Maskin i Stanseveien i oslo...de har hele platestørrelser (1.20 x 3 meter) og forskjellige maskeåpninger, i alu og rustfritt.. :) Koster en 10-del av såkalt "grillnetting" :D:D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg