Djeil Skrevet August 13, 2009 Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 (endret) Heisann. Jeg har kjøpt meg en Chrysler voyager 99. 2,4 bensin Aut. I går når jeg skulle ut en tur å kjøre, så ville den ikke gire. Revers funker. Virker som den starter i andre gir.. å vil som sagt ikke gire. Speedometeret sluttet plutselig også å virke, helt dødt.. Noen som har noe forslag om hva det kan være? En ledning som har hoppet av, eller en slange av noe slag? Jarle Endret August 13, 2009 av Djeil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliberSXT Skrevet August 15, 2009 Rapporter Share Skrevet August 15, 2009 (endret) Ja, det sitter en trykksensor på kassa, få dem til og kjøre en diagnose på denne så tenker jeg feilen er funnet. Ca. 2000.- ink jobb. Da er skifte av sensor inkludert. Endret August 15, 2009 av CaliberSXT Siter GRAB LIFE BY THE HORNS! Drive a Dodge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djeil Skrevet August 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Takk for det. Var akkurat det som feilet den, prisen stemte til og med:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliberSXT Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Tenke seg til ja=) Men ta gjerne ett skift av olje på kassa en gang i året hvis du drar henger, da kan du spare deg for mye penger. Husk bruk automatolje som er beregnet for Chrysler sine kasser! Lykke til videre med verdens beste familiebil... Som desverre blir ihjelstraffet med avgifter i dette inkluderende samfunn (tenker da på ny bil):coplight Siter GRAB LIFE BY THE HORNS! Drive a Dodge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg