Hurricane2 Skrevet August 14, 2009 Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 Hei.Jeg lurer på hvor vanskelig det vil være å reparere denne skaden. Jeg har ikke mye erfaring med å fikse slik skade og er usikker på hvor vanskelig det vil være å fikse den. Hvis jeg fikser den selv, får jeg volvo'n. Er det enkleste å få tak i en delebil å plukke fra? Noen som har peiling på dette?Alt ellers på bilen fungerer som normalt og ingen ukjente lyder.Takker for svar :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgeeee Skrevet August 14, 2009 Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 Stikk å hent deg en lykt og skjerm på hoggern.. Om den ikke er mer mosa enn hva bildene viser da.. Siter kverulanter, snakk til noen andre.. takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen_Rana Skrevet August 14, 2009 Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 Du må nok banke på plass litt der ja, start med å plukke av skjerm og panser og lykt. Ser kansje ut som du må bytte frontplata under lyktene også. Dra på den lokale høggeren og hent nytt! Fortsett med hammer og feks en stor lagerrulle eller tung metallgjenstand. Legg lagerrullen bak det bøyde metallet og klem til. Krever litt trening, men om du er nevenyttig er det ikke noe problem :) Det beste hadde selvfølgelig vært og kjøpt nytt og sveist inn, men dette koster selvfølgelig deretter. Siter Volvo 245 78 mod Prosjekt Turbovogn Volvo 240GLE Prosjekt Bruksbil Volvo 242 76 Mod Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 14, 2009 Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 Tror du klarer det der fint, med ny skjerm lykt, hammre det litt forsiktig på plass.. Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet August 14, 2009 Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 ny skjerm om nedre frontplate, og nytt lykte hus, bank til, eller kap og sveis den biten som er bretta der skjermen er festa Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hurricane2 Skrevet August 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 (endret) Takk for tilbakemeldingene:P Var litt i tvil om jeg skulle gjøre det, men går for å fikse den. Drar på hoggern i morgen og ser etter deler :D Endret August 14, 2009 av Hurricane2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0rg3n Skrevet August 14, 2009 Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 Har hatt samme skade på min bil en gang ;P bare litt tilpassing og ny skjerm så ordner det der seg :D Siter Volvo 760 TIC (B230ET) SOLGT - Mercedes Benz 190e 2,0 SOLGT - Suzuki Swift GLX 4x4 SOLGT - Volvo 740 89mod (B230F) SOLGT - Toyota Starlet RWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg