Mondeo Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by Kjetilr Jeg har hørt at i tyskland har de ikke problemer med bensinmålerne på audi, men i norge er det det... audi skylder på kvaliteten på den norske bensinen. Noen andre som har vært borti dette? Stemmer helt sikkert, vi har samme problemet med Focus og Mondeo! Ved utgangen av november var det ikke skiftet en sender for bensinnivå i Tyskland, i Norge har vi skifta "alle"! Det er en eller annen tilsetning i den norske bensinen som senderene ikke tåler! Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by Bilteknikeren.com hva mener du med dette??? tror du ikke jeg kan faget mitt??? ta deg sammen !!! hvis til den siden jeg liksom skal ha tatt dette fra da!! http://www.automaker.no/92oktan.htm Originally posted by Bilteknikeren.com Skrev av ja, ser ikke noe galt i det.. er et tema som jeg ikke viste så mye om fra før av, og har lært mye selv av det som blir skrevet her... Måtte bare, før tråden blir stengt, eller Bilforvikleren.com begynner å slette igjen... :cool: -88 Sierra cosworth 411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by Bilteknikeren.com du skrev en del nyttig i den posten jeg refererer fra, men skal jeg begynne å småplukke på det??? kan jo det hvis jeg vil, fordi den ikke er 100% korrekt... *sukk* og slutt å kall meg for Bilforvikleren!!! Ja kan du være så snill å hjelpe meg! Tok dette på ren hukommelse fra skolen så det er ikke sikkert det er 100%! Forresten. Ved nærmere ettertanke kan heller noen som kan litt om dette rette meg! Og jeg kommer ikke til å slutte å kalle deg Bilforvikleren før du slutter å forvikle om bil, så enkelt er dette! Denne tråden kunne blitt lærerik og interessant, men det ble den ikke! Men for all del, du står for mye av underhodningen her inne, har ledd mye jeg! Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilteknikeren.com Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by Larsern Så legg ut en link da for svarte. Istedenfor å prøve å lure folk til å tro at det er etter ditt eget hode. Det er jo det samme hver gang; Noen spør om noe, noen svarer et eller annet, du skriver noe sånt som "Haha, idiot.. osv , og så bruker du en halvtime til å søke på nettet etter det det er spurt om og så svarer du med en post som helt tydelig bare er klippet ut fra en eller annen side og utgir det som ditt eget pluss at du samtidig prøver å fremstille de andre som har svart som idioter fordi de ikke svarte ordrett etter den siden som du fant. Edit: ble litt sen ser jeg... :) som vanlig: du følger ikke med, kaller "aldri" noen for idioter.. tror bare en her inne har fått det stempelet av meg... Hondaen følg med her, du er jo litt flink til å kalle meg ting hele tiden da... EDIT: bedre at alle her inne vet hvem jeg er, en at nesten ingen gjør det... uansett så er all PR god PR.. De som har spurt meg på forumet mitt har fått seriøse svar :) hehe Firmaer/Privatpersoner: Har du/dere en Problembil som dere sliter med å få i orden? og som kommer tilbake med samme feil gang på gang? :) ta kontakt. Er mobil og kan komme!! Ikke nøl med å kontakt meg, da sparer du penger/tid og irritasjon!! Garanterer at feilen rettes i Turbohastighet!! gticars@start.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by Bilteknikeren.com som vanlig: du følger ikke med, kaller "aldri" noen for idioter.. tror bare en her inne har fått det stempelet av meg... Hondaen følg med her, du er jo litt flink til å kalle meg ting hele tiden da... EDIT: bedre at alle her inne vet hvem jeg er, en at nesten ingen gjør det... uansett så er all PR god PR.. De som har spurt meg på forumet mitt har fått seriøse svar :) hehe Du har da kalt meg også for idiot.. Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by Bilteknikeren.com som vanlig: du følger ikke med, kaller "aldri" noen for idioter.. tror bare en her inne har fått det stempelet av meg... Hondaen følg med her, du er jo litt flink til å kalle meg ting hele tiden da... EDIT: bedre at alle her inne vet hvem jeg er, en at nesten ingen gjør det... uansett så er all PR god PR.. De som har spurt meg på forumet mitt har fått seriøse svar :) hehe Igjen har du ikke greid å fatte poenget med posten min, men hengt deg opp i ett ord, som denne gangen tilfeldigvis var idiot. Og ikke svart på tiltale, som er det vanlige å gjøre. Hver gang du blir "arrestert" , så svarer du på noe helt annet enn det som var essensen med posten mot fjaset ditt. -88 Sierra cosworth 411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by Ola Prøver egentlig ikke å lage kvalme, men blir utrolig provosert av din holdning her inne allerede.. Jeg er så enig. I stedet for å rapportere disse trådene til moderator bør de sendes direkte til en psykiatrisk klinikk for analyse. 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by Mondeo Stemmer helt sikkert, vi har samme problemet med Focus og Mondeo! Ved utgangen av november var det ikke skiftet en sender for bensinnivå i Tyskland, i Norge har vi skifta "alle"! Det er en eller annen tilsetning i den norske bensinen som senderene ikke tåler! det jeg har hørt er at det er svovelen i bensina som på virker dette.. stemmer det eller?? om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by Bilteknikeren.com som vanlig: du følger ikke med, kaller "aldri" noen for idioter.. tror bare en her inne har fått det stempelet av meg... Hondaen følg med her, du er jo litt flink til å kalle meg ting hele tiden da... EDIT: bedre at alle her inne vet hvem jeg er, en at nesten ingen gjør det... uansett så er all PR god PR.. De som har spurt meg på forumet mitt har fått seriøse svar :) hehe /ironi bilteknikeren.com Heisann! :) Du er jo en forbanna arbeidsløs same som bor på østlandet, som alle ser ikke kan noen ting. Lurer du på noe så er det bare å spørre mestergeniet (meg). Angående oktantallet sin betydning for såkalte flammehastighet så eksploderer fusjonsblandingen i en adiabiatisk ekvalens som tilsier en strukturert middelverdi av teoretisk trykk, det var vel svaret alle var ute etter. Husk at det ikke skjer en forbrenning men en eksplosjon som er ganske kul å se på. Lurer dere på noe så besøk gjerne sidene mine, selv om jeg har psykopatiske tendenser så håper jeg at noen av dere vil kjøpe den strøkne nissanen min fra 1987. Den har jeg sett over personlig og kan garantere at den faktisk er bedre enn hva den kom ut fra fabrikken selv om den har litt rust og lekker olje. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 dette bildet i avataren din hondaen er litt vel stygt synes jeg. for min del ser jeg ikke noe morsomt i det og du bør fjerne det... hvorfor senke seg ned på et slikt nivå. hvisse folk har bare artig av at en irriterer seg så mye, da er det best å ignorere.. om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Ha ha, så jævlig bra Hondaen lol Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by Kjetilr dette bildet i avataren din hondaen er litt vel stygt synes jeg. for min del ser jeg ikke noe morsomt i det og du bør fjerne det... hvorfor senke seg ned på et slikt nivå. hvisse folk har bare artig av at en irriterer seg så mye, da er det best å ignorere.. Tja. Han irriterer meg og da irriterer jeg han. Er ikke meningen at du skal ta dette morro. Siden moderatorer gir blaffen i denne personens oppførsel så kommer nok jeg lett unna med dette. For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by Hondaen Tja. Han irriterer meg og da irriterer jeg han. Er ikke meningen at du skal ta dette morro. Siden moderatorer gir blaffen i denne personens oppførsel så kommer nok jeg lett unna med dette. irriterer meg mange her oxo, men lar meg ikke påvirke av det.. har blitt kalt idiot og tulling flere ganger her.. sier mest om de som skriver slikt mener jeg.. om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Sånne usakelige inkompetente personer som utgir seg for å vite hva de snakker om er utrolig irriterende, det er sånne som er med på å ødelegge forum. Seriøsiteten til forumet forsvinner og da forsvinner også brukerne. At folk poster noe "driiit" fra tid til annen er jo ikke til å komme unna, og selvfølgelig kan alle ta feil og poste noe som ikke stemmer heeeeelt. Og når seriøsiteten forsvinner forsvinner de seriøse brukerne, og da blir det fort bare "fjortisser" igjen her....... :( Håper den som spurte fikk svar på det det ble spurt om i denne tråden, synd at det måtte spore helt ut her... :( Tusen takk for det "bilteknikern"....... 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by Hondaen Tja. Han irriterer meg og da irriterer jeg han. Seriøst?? Går ikke ann å la seg irritere av han, "alle" skjønner jo hva dette er for slags fyr! Ta det som underholding! Og ta bort den avataren er du grei! Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg