hfracing Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Bilen ble stjålet fra holt vestvollen, like ved skedsmokorset, rett nord for Oslo. bilen er helt svart, sotede bakruter, ingen vinge. orginal eksos og kjipe vinterhjul. nye fronten. har en stygt montert boostmåler på dashbord. bilen ble stjålet natt til i dag. reg nr kommer etterhvert. (husker ikke, er en kamerat sin bil) hvis noen ser en slik bil , så gi vår kjære onkel politi et lite tips.. HATER biltjuver. alle med morsomme biler får dem stjelt jo.. (vekker kjipe minner) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syrre Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 føler med han, samme skjedde meg... du får vel en telefon fra et lensmannskontor på østlandet snart om at bilen har vært fluktbil i et bankran... dessverre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Hmm.....jeg lurte litt da jeg kjørte forbi en tilsynelatende svart S13 i går kveld ved Borgen. Syns den kjørte veldig sakte til å være en slik bil... Den hadde ikke vinge eller noe dill dall bakpå, eksosanlegget la jeg ikke merke til. Edit: Natt til idag ja....da er jo det innlegget her meningsløst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilmann Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Kunne vel like godt lagt ut selvskudd på bilalarmene... Drit me biltyveri. Har "bare" hatt to innbrudd i mine biler til nå, men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Januar 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 bilen er funnet. tilnærmet uskadd. men fri for cdspiller, forsterker og basskasse, kun tenningslåsen /dørlåsen som er herp ellers er den uskadd. ikke herpa no når de tok ut spillern heller.... :D Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilmann Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Flaks for bileier da. Ikke noe værre enn å være uten bil... Bra at de ikke har ødelagt interiør da, men det er for jævli uansett! Håper bare at forsikringsselskapet ikke er gjenstridig eller "førrpesta". Så mange regler hos dem. Gikk mye i atp på mine innbrudd pga. syke forsikringsregler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg