Dunder Skrevet August 15, 2009 Rapporter Share Skrevet August 15, 2009 Hei Skal til å kjøpe meg bil I den anledning var jeg å testet en audi a4 1.8T som var til salgs. Og vurdere denne Men så på turbotrykksmåleren i bilen at den laddet 1.5 bar, er dette for mye? Gidder ikke kjøpe en bil som det er fare for motorras på. Den hadde også åpen dumpventil, er det en ulempe? Siter Volvo 740 tic-87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 HeiSkal til å kjøpe meg bil I den anledning var jeg å testet en audi a4 1.8T som var til salgs. Og vurdere denne Men så på turbotrykksmåleren i bilen at den laddet 1.5 bar, er dette for mye? Gidder ikke kjøpe en bil som det er fare for motorras på. Den hadde også åpen dumpventil, er det en ulempe? Vist bilen har større turbo og er mappet, så er vell 1.5 bar bra, eller hadde ikke skadet om den hadde ladet 1.2-1.3 bar.. Men om den bare er chippet med org turbo ville jeg skrudd ned trykket litt om det er boostcontroll på den.. og ang åpen dumpventil, så liker ikke lmm det så godt! lettere for at den blir ødlagt! Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Som robert sier er det relevant om denne er original eller ikke. Hvis den bare er chippa, er 1.5bar for mye. Min lader 1.2, og det skal visst være det beste. Har den annen turbo og lignende, er det noe annet. Og ja, åpen dump er fy-fy på 1.8t! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 min er chippet. lader 1,1-1,2 bar til vanlig. men her for en stund siden begynte den å lade 1,5 bar. den kutta ved 1,5 bar å. hadde hull i en slange. ville ikke hatt åpen dump. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg