xxx4 Skrevet August 15, 2009 Rapporter Share Skrevet August 15, 2009 (endret) 5 mil. cr endurance race onsdag 19-08-2009 kl. 20.00 5 runder på Nurburgring med Audi AWE Tuning silverbullet S4 Bilen kjøres helt standard A832, spillet blir låst på standard innstillinger. Så her tenger man ikke gjøre annet enn å møte opp å kjøre og samtidig ha en kokuransedyktig bil. Dem som ikke har bilen trenger ikke å kjøpe den, bilen ligger i mappe A når du spiller multiplayer. Serverregler: number off laps- 5 Damage type - cosmetic Tire and fuel - on collisions - on Grid order - random end race - 5 min Force off STM - yes Force off TCS - yes Force stock upgrades and tuning - yes UTGÅR -GTFIVE- Endret August 18, 2009 av xxx4 Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 15, 2009 Rapporter Share Skrevet August 15, 2009 Hadde jeg enda hatt en xbox... Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet August 15, 2009 Rapporter Share Skrevet August 15, 2009 Hadde jeg enda hatt en xbox... Urk ja, er jo samme for meg... Men går jo an å gjøre noe lignende en gang senere også. Enduranceløp på ringen er alltid moro. Er ikke krise om en har en litt dårlig runde, går an å reparere mye på de 4 resterende. Har tenkt på det mange ganger selv, men jeg har ikke noe penger å gi bort da, men biler har jeg jo mange av. Til de som kan være med... Lykke til, måtte den beste vinne. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet August 16, 2009 Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 GT : Mikeyknows :) Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet August 16, 2009 Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 kan sikkert sponse litt siden jeg ikke kan delta... Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet August 19, 2009 Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 Synd løpet ikke ble noe av. Hadde vært interresant å se hvordan det hadde gått. Men men... Prøve å få til noe senere en gang kanskje? Ikke umulig at jeg kommer til å fyre opp noe lignende en gang. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet August 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 Ja det var dumt det var lite intrese, men men ... Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Hadde glatt vært med. Men, denne uka har jeg kveldsvakt, så kunne ikke ha vært med læll. Men, neste uke... :drive2 Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tdnoz Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 helga da?:O Siter fasttypeR http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg