Passat eier Skrevet August 15, 2009 Rapporter Share Skrevet August 15, 2009 i går våtslipa jeg en takvinge som jeg skal lakkere til neste uke. så er det så mye dritt,og støv der. set står i beskrivelsen at jeg skal bruke silikonfjerner. var på biltema idag å kjøpte det, det er en boks med en pensel i, skal jeg bare pensle det på å la det virke i 30min?? vet ikke om det går å bruke denne??? http://www.biltema.no/products/productimage.asp?iItemId=78294 er det noe annet jeg kan bruke??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Nils Skrevet August 16, 2009 Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 Dette er ikke til å rense før lakkering, men til å ta bort uherdede tettningsmidler. Du finner silikon-fjerner hos de fleste lakkforhandlere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat eier Skrevet August 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 Dette er ikke til å rense før lakkering, men til å ta bort uherdede tettningsmidler. Du finner silikon-fjerner hos de fleste lakkforhandlere. tror du den fra biltema fungerer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet August 16, 2009 Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 Hvertfall en mulighet jeg ikke ville brukt. Kjipt å få noe feil under lakkeringa og må starte på "nytt".. Kjøp silikonfjerner laget for lakkjobber. Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg