Bisarre Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Hei alle sammen... I natt hadde vi innbrudd. Noen har forsynt seg med varer for ca80.000,-. Om noen av dere her inne får tilbud om litt tvilsomme greier, ville det vært fint med en beskjed. Vi har serienumrene til mye av greiene, så det skal gå an å finne ut av det. Belønning til den/de av dere som kan hjelpe. Mvh Autosound Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Skal holde ører og øyne åpne for forandringer i kjøretøyene til de noe mer tvilsomme elementene her oppe iallefall... Pokkers tjuveradder! :mad: Hater folk som bryter seg inn og tar for seg! Du har iallefall min fulle sympati. Håper alt kommer til rette! Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 øyner og ører åpne. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Hvor holder butikken til og hva er det som er stjelt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Ikke bra! Skal holde øyne og ører oppe her... @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by Pedal to the metal Hvor holder butikken til og hva er det som er stjelt? Vi holder til på Sem, utenfor Tønsberg. Det er RF forsterkere, Lightning Audio forsterkere, Div DVD og CD-spillere. Noen sub'er. Og diverse koblings og montasjematriell. Kjenner det koker i huet mitt nå... :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Anlegget som sto i golfen min ble oxo stjålet, beeeep idioter!!! Fikk det heldigvis tilbake, men skal være obs på ting som kommer til salgs i skien. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Skien og Tønsberg er relativt nært. Snakker vi om en bande tro? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by RaCk Skien og Tønsberg er relativt nært. Snakker vi om en bande tro? hadde det vært en bande trur jeg de hadde kosa seg litt mere i skien,porsgrunn før de kom ned hit.. pluss.. strandberg hadde blitt grov rana om det hadde vært fakta.. og jeg har ikke hørt noe om det ennå!! hehe ska holde ører og øyne åpne her i tønsberg oxo.. ps:kan jeg få kjøpen den forsterkeren om jeg blir tilbudt?? trenger sårt en ny forsterker.. hehe :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Håper dere får tak i di som jor innbrudd!! hadde klikka om noen skulle finne på og rane meg for eksempel:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 he hey, da er er det altså muligheter for kupp og gode priser for tida! hehe neida bare tuller. Håper de blir tatt. Det er teit å kjøpe tyvegods, alle lider av det. Høyere forsikring og risiko for innbrudd er resultat av at folk kjøper tyvegods. Straffbart er det også. (Og til de som skriver di med i og mener de. De skrives med e... Ikke meningen å mobbe eller noe, men noen er kanskje ikke klar over det? Ja, jeg har hørt om dysleksi, og beklager om det er tilfellet. Om alle skulle driti i norsk rettskrivning på norske forum hadde det blitt veeeldig slitsomt å lese. Dialekt derimot er kult.) Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Zamot: jaja fårr all del.! virker såm du ikke har så mye og jøre! sitte og hakke på folk kordan dæm skriver.det er ikke norsk time nu! du skriver vell sms bokmål også? :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Dritt med sånn ass! Har hatt innbrudd selv i bilen og vet hvordan det føles. Håper de blir tatt. Eneste måten å forebygge slik stjeling på er å ikke kjøpe tyvegods. Skal holde ørene oppe i sandefjord Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by The cowboy ps:kan jeg få kjøpen den forsterkeren om jeg blir tilbudt?? trenger sårt en ny forsterker.. hehe :rolleyes: Om du løser dette for oss, så skal du nok få forsterker så det holder. :) Og da kan du beholde den, og samtidig kunne sove godt om natta... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Var noen som hadde prøvd seg på bilen til brodern inatt, sikkert noen som har gjort et lite raid.. Skal ta og høre med noen kjenninger jeg Bisarre, bor jo tross alt på sem...kan ha en liten mistanke. Har ikke dere en svær port som skal prøve å hindre at folk kommer inn der på natta ? Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg