Bisarre Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Jepp... Men Vaktservice, eller hva de nå heter, hadde problemer med å lukke den i natt. Så det var fritt fram for skumle fyrer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 er jo typisk at det blir innbrudd den natta da... kanskje tillfeldig, eller ikke... Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Jeg tør ikke å insinuere noe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Dette er ikke mye gøy, var det forsikret det på lager da? Må vel vente lengre på pakken nå ja.....:D Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 husk å få forsikrings selskapet til å betale frakt av nye varer. skjedde jo hos oss i sommer også Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aVWe Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 vet hvordan du har det!Jeg og en kamerat fant bilene våre med knuste ruter, herpa interiør og utrevet cd-spiller når vi skulle på skolen idag!!! :mad: :mad: Dette var i Trondheim da... Siter ~Brooom~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
red-5 Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Bilstereoexperten i Skien hadde en rekke innbrudd i fjor, veldig proft gjennomført. De måtte flytte butikken til et bedre sikret sted for å bli kvitt problemet. Kjenner mange her i omerådet som driver med bilstereo, mye brukt utstyr i omløp. Noen ganger kan det snike seg inn utstyr som er stjålet. Legg ut en liste over det som er stjålet så kan jeg høre rundt litt. Jeg har blitt frastjålet utstyr selv og vet å surt det er selv om en har forsikring. Hadde vert fint hvis vi her på forummet kunne hjelpe til med å gjøre det vannskeligere for folk som driver med slikt. Siter http://www.bilstereoexperten.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 @Bisarre: Dersom vaktselskapet ikke låste den porten (og det var deres jobb) har du vel en høne å plukke med dem...? @aVWe: Hvor var dette? vet om noen som har en forkjærlighet for CD-spillere her i byen...Send meg eventuelt en PM eller mail tommy_bye@hotmail.com Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 (Den deffekte) Forsterkeren min var blandt det utstyret som ble stjelt! Velvel.. De får seg en overaskelse når dem selger den videre, og kjøper oppdager at det siver røyk ut av den når den slås på ;) Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by nlight (Den deffekte) Forsterkeren min var blandt det utstyret som ble stjelt! Velvel.. De får seg en overaskelse når dem selger den videre, og kjøper oppdager at det siver røyk ut av den når den slås på ;) HAHA What goes around comes around! Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 var vel ikke akkuart det dere trengte... er vel litt drøyt at vakt folka ikke greide og lukke porten.. vel vel , skal si ifra vis jeg hører noe.. detta var kjipt ! Mvh Reinert Andersen http://www.chrysler-club.org Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg