Gå til innhold

Keskin KT4 replica

Ranger emnet


Hansy

Anbefalte innlegg

Har fryktelig lyst på Keskin sine KT4 felger. Som vi vet er disse virkelig SVINDYRE, disse koster totalt 11000,- for kun felgene, før frakt hos Quality Autoimport, og er lite lysten å betale såpass mye penger for felger.

 

Er det noen som vet om veldig like felger, eller replica felger av disse?

KT4silver.jpg

 

Hadde også vært greit å ha noen i 16" eller 17", som ikke er de breieste i bredden.Samt en boltsirkel på 4x98 eller 4x100 :)

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm. ASA AR1 Revolution har jo noen av de samme trekkene.

 

Med kant: http://filebox.vt.edu/users/mkuck/cars/CIMG0569_small.jpg

 

Ellers har jeg ingen ideer.

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... Keskin er billigreplicaer av splitfelger gitt :P 11000 er ikke stort. Mitt tips er bruktmarkedet da! :)

 

Hilsen en som har et sett 13" felger til 16000 :D

 

Edit: Kan også sjekke http://www.18racing.com , de har noen feite hjul der, billige og :)

Endret av Mad_Maxx

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... Keskin er billigreplicaer av splitfelger gitt

 

Er alle keskin n det, rart at en kompis har keskinfelger som er 3-delte, han har og ett sett AMG felger, begge er produsert av OZ, og er 3 delte, og felgbanene passer om hverandre.

Ikke et jeg har så peil, eller er så fan av keskin, har ett sett KT5 18" som jeg gjerne vil bli kvitt.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alle keskin n det, rart at en kompis har keskinfelger som er 3-delte, han har og ett sett AMG felger, begge er produsert av OZ, og er 3 delte, og felgbanene passer om hverandre.

Ikke et jeg har så peil, eller er så fan av keskin, har ett sett KT5 18" som jeg gjerne vil bli kvitt.

 

Sa ikke no om de ikke var delte da :) Men de er billigere enn originalene.... ;)

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår