Gå til innhold

trenger råd om styling

Ranger emnet

bikkers

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Precious

Hvor er den leppa i bund å få tak i? det er ikke gti leppa.

NEI!!! Det er ikke fra golf mkIII!

Det er en vr6-look list for mkII's, og den fåes kjøpt hos heftige

gti-sjapper i tyskland og england. GolfG60Syncro kan sikkert

Hjelpe deg med en god pris. Han har litt kontakter på de britiske

øyer......;)

Lista er fin da! Lykke tilyodude

Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

Er et meget omdiskutert tema - mange måter å style en golf på ....

Du kan ivertfall begynne med billige ting - som å legge ned bakvisker - og skaffe sota eller hvite blink lys ( eller andre farver ) ALT utenom den fordømte oransje fargen ... ( passer kanskje oransje biler da ... )

Sett deg må nå - hvis du har tenkt å style den videre ... Forklar hvordan du bil ha den ....

Legger ut bilde av min - er vel stylet litt mye i følge noen ...

Så legger kanskje noen andre ut av noen med andre fangere - rs 2 og 4 .... fks .... og så kommer sikkert kid-a med noen drit fete ols school golfer også :)

SÅ får du ivertfall ideer - se på bildene - se hva du liker -- så spør du heller mer da ....

showpic.php?type=normal&pic_id=411

Edit : glemte bile ...

Er vel flere av oss som har brukt litt mye plast...

attachment.php?s=&postid=171547

attachment.php?s=&postid=171549

attachment.php?s=&postid=171548

ikke noe som en 5'er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til syvende og sist så er jo en Golf en av de vanligste bilene i verden, for meg er det nok med moderat styling som gjør at den ser tøff ut... trenger ikke neon i hue og rævva og spoilere og syregrønn farge og alt det der... no offence til deg fire+ice , din er veldig pen!

Det halvåret her skal jeg bygge ny motor til min ,, gti8v med strokerveiv fra Vegard, portet topp, kvasskam og grenrør... ser på mellom 160 og 170 hester hvis alt funker :) til rundt 10 lapper

1988 MB 190E 3.0

1990 VW Golf GL TD (Solgt)

1985 VW Golf GTi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by K-JetronicGTi

NEI!!! Det er ikke fra golf mkIII!

Det er en vr6-look list for mkII's, og den fåes kjøpt hos heftige

gti-sjapper i tyskland og england. GolfG60Syncro kan sikkert

Hjelpe deg med en god pris. Han har litt kontakter på de britiske

øyer......;)

Lista er fin da! Lykke tilyodude

Feil, det er VR6 leppa fra Golf 3, den er kappet på mitten får å få den til å passe.

Bonrath har en VR6 leppe i glassfiber som passer på 90 fangeren.

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Unknown

Feil, det er VR6 leppa fra Golf 3, den er kappet på mitten får å få den til å passe.

Bonrath har en VR6 leppe i glassfiber som passer på 90 fangeren.

Hvordan kan du vite det? Kjenner du eieren av bilen, eller er det DIN bil??:hvaskjera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skoby dooby dooo..... golf 2 med "vanlig" styling er kjedelig..

kjedelig men "pent" hvis det er for seg gjort.....

har personlig myere mere smaken for old school, men så og si alle som akuratt har fått golf2 her på forumet ska jo kjøre fult ut med 90 fangere, senking, 16" og kuule lykter....

nei nei huff huff sier jeg. hvorfor kjøre golf når man kan kjøre Passat.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by elanzer

hehe, neste bil eg har lust på nå er en passat 32b med G60turbo osv :D en skikkeleg sleeper :D

vært tøft det!

litt kjett at motorn i 32b ikke står tverstilt men men.

uansett vårt tøft med en 32b med g60 turbo..

golf2 er liksom så her : there's one, there's another one... (hale and pace ...)

veit dere golf2 fantatikere blir sure når jeg sier det men så og si alle golfer er like.... i alle fall for et utrent øye.. klart de med interesse for vw sånn som meg også.. ser jo forskjeller men fordi... syns det er stusselig jeg uansett hvor du er i norge ser du en senka golf 2 med 15-16" felger, grill list osv...

blir faktisk akruatt som 240 kara... og hvor tøft er det og bli sammenlignet med noen som raser rundt i en svensk "traktor"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by passat kara

blir faktisk akruatt som 240 kara... og hvor tøft er det og bli sammenlignet med noen som raser rundt i en svensk "traktor"?

Fuck you passat kara!

å sammenligne golf med 240 på dette forumet er som å rope

"jeg elsker satan" i nidarosdomen!

Reis til hælvette med sånne sammenlikninger.

Nå har du faenmeg gått for langt!!!!!

PASSATKARA:ssip:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare starte med å senke bilen? så ingen som har skrevet det ennå..bare man får golfen lav blir den kul uansett. De fleste starter jo med å bytte baklykter osv osv..men jeg sier..Senk bilen først!

Passat Kara: greit at du gar egne meninger.men det er dumt å komme med sånne kommentarer inne på golf forumet. Så om mange har Golf? det er veldig mange som finner seg golf som førstebil fordi de er rimelige i pris, og de går unna, lette å gjøre noe med osv osv.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt råd til deg er hvis utseende er det mest viktigste

1.Spar penger til et høyde justerbart senkesett

2. Finn noen kule 15" felger. Trenger ikke bli dyrt. Finn noen "rare" noen som ingen andre vil ha, bare de er noenlunde hele og fine. Kjøp poleringskit og få fram bling effekten:D

Renault har mange rare felger som passer. Du kan også bruke f.eks BMW felger. De har ofte litt kant også

3. Dare to be different

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du velger å gå for den vanlige pakka, som f.eks 90 fangere, ekstralys i klart glass, emblemfri grill osv, så har autospar et rimelig godt pakke tilbud til 4890.- se forsiden på http://www.autospar.no. det inneholder det meste av det som er vanlig. Dette går jeg å tenker litt på..

Er det noen som har et bilde av en golf 2 som er senka 40mm eller 35mm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider