Gå til innhold

trenger råd om styling

Ranger emnet

bikkers

Anbefalte innlegg

Fin bil forresten, men likte 40-40 senkinga bedre enn 60-40 sånn utseende messig. Mulig den er bedre kjøre med 60 foran??

Blir nok 40-40 på meg da tenker jeg. Liker ikke når hjulene begynner å gå innunder hjulbua, syns det er rett og slett er stygt, men det er min mening. Men på det første bildet, der du ser bilen fra venstre side med de 15" felgene med hull i, så er den bilen helt perfekt senka! Akkuratt sånn høyde ønksker jeg å ha på min. Hva slags fjærer og dempere har du forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by desses

Fin bil forresten, men likte 40-40 senkinga bedre enn 60-40 sånn utseende messig. Mulig den er bedre kjøre med 60 foran??

Blir nok 40-40 på meg da tenker jeg. Liker ikke når hjulene begynner å gå innunder hjulbua, syns det er rett og slett er stygt, men det er min mening. Men på det første bildet, der du ser bilen fra venstre side med de 15" felgene med hull i, så er den bilen helt perfekt senka! Akkuratt sånn høyde ønksker jeg å ha på min. Hva slags fjærer og dempere har du forresten?

Senkesett fra Gud vet hvor :) Stod på bilen da jeg kjøpte det. Har bare senket litt mer foran med senkeskåler fra Autospar. Er vanlige oljedempere. Er bra grep på bilen med 15" sommerdekk! Henger som et strykjern...

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by K-JetronicGTi

Fuck you passat kara!

å sammenligne golf med 240 på dette forumet er som å rope

"jeg elsker satan" i nidarosdomen!

Reis til hælvette med sånne sammenlikninger.

Nå har du faenmeg gått for langt!!!!!

PASSATKARA:ssip:

men tenk deg om.. er noen likheter.. ikke på bilen så klart men det at alle har det og det er en kjent råne bil, alle som har det veit det meste om dem osv... ja du skjønner...

treng ikke bli hissig ;)

Golf T&Nos så klart!: golf er ikke billig, du får ikke mye bil for pengene når du kjøper deg en golf 2,i alle fall ikke golf 2 gti osv..

Så det var et dårlig argument.. men jeg skjønner hva du mener, de er lette og få tøffe og det fins mye deler til det...

jeg bare sa min mening og jeg er 100% sikker på at mange har helt samme mening som meg.. jeg har jo vært på tanken og kjøpe golf2 selv før.. men da har bil intersserte folk jeg kjenner bare vært "nei! ikke kjøp golf" og "alle har jo golf" klart de kan bli kule... men er det så jævli kult og ha en golf som er helt lik som alle andre sine? og akuratt det har de fleste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by passat kara

jeg bare sa min mening og jeg er 100% sikker på at mange har helt samme mening som meg.. jeg har jo vært på tanken og kjøpe golf2 selv før.. men da har bil intersserte folk jeg kjenner bare vært "nei! ikke kjøp golf" og "alle har jo golf" klart de kan bli kule... men er det så jævli kult og ha en golf som er helt lik som alle andre sine? og akuratt det har de fleste..

Altså er jo en grunn til at mange styler golfene sine. Jeg mener ihvertfall at det blir tøft, men skjønner hva du mener med at alle har den. Det kuleste er jo å ha noe du selv synes er bra.

Og alle har det ikke som alle andre. Finnes mange golfer rundt omkring som er ganske unike.. Og det er morra. Finnes utalle forslag om hva du kan gjøre!

Tenker på å kjøpe meg golf selv, og har fått utrolig mange ideer er på forumet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by desses

Hvis du velger å gå for den vanlige pakka, som f.eks 90 fangere, ekstralys i klart glass, emblemfri grill osv, så har autospar et rimelig godt pakke tilbud til 4890.- se forsiden på http://www.autospar.no. det inneholder det meste av det som er vanlig. Dette går jeg å tenker litt på..

Er det noen som har et bilde av en golf 2 som er senka 40mm eller 35mm?

Har autospar overskuddslager av dobbellykt griller og ekstralys eller? Har nok ikke solgt så mange av de nei. Dobbellykt emblemfri grill er jo ikke noe kult....... eller?

Finere med sånn grill!

2003_06_20_vw_forum_0092.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rieger

Altså er jo en grunn til at mange styler golfene sine. Jeg mener ihvertfall at det blir tøft, men skjønner hva du mener med at alle har den. Det kuleste er jo å ha noe du selv synes er bra.

Og alle har det ikke som alle andre. Finnes mange golfer rundt omkring som er ganske unike.. Og det er morra. Finnes utalle forslag om hva du kan gjøre!

Tenker på å kjøpe meg golf selv, og har fått utrolig mange ideer er på forumet..

så sant så sant... old school golf2 er noe som er lite av her på forumet.. det er pent rent,stil fult og sjeldent (i norge)

mye ideer her ja.. selv om de fleste bare bruker det folk har sagt før og jabber videre.

boramannen: nice golf :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. skal snart kjøpe meg golf II om det ikke kommer noe i veien, men jeg er litt mer begeistra for jetta fronten så jeg lurte på om det var noe som helst problemer med å montere den på golfen. For jeg må inrømme at jeg aldri har mekka no særlig bil før :D:D:D

-vw golf II 1.8 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å få på jetta fronten på du skite grill, lykter, og frontplate :) minimalt med arbeid, tror det var alt man måtte skifte :D

Det er mange like golfer ute og kjører, men eg har enda til gode å se en jetta som er lik min :D.

men det går jo ann å få golfen din unik, se f.eks. på G60turbo sin golf, one of a kind :D

men selve kule/fine stylingen er jo ting som det utrente øyet ikke ser :rolleyes: er litt kjipt det men, du får jo mer "respekt" fra de som ser stylingen osv, f.eks. så har eg mer respekt når eg ser en golf som ser ut som en G60 enn en som ser ut som en CL :rolleyes: hehe

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider