Shaka_ Skrevet August 17, 2009 Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 Skulle kjøre til jobb i dag, men det var ikke Audi'n enig i. Kom ikke lange veien før bilen begynte å "vibrere", gå dårlig og motorlampa blinka. Bare å få stoppa og gå hjem igjen og ta Piaggioen i stedet. Fikk diagnostisert den i kveld, og det er coilen på sylinder to som er gåen, fyrer med andre ord bare på 3... Bilen er forresten en 2.0l, 2002 Avant. Har vert å sjekka sidene til mekonomen, og de har noe som heter "Tennspole (coil)", artikkelnr: 18-133834 til 723,-. Er det noen som veit om det er rette delen? I så fall blir lommeboka mi ganske lykelig:) Esp1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet August 18, 2009 Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Jeg mener Møller selger coil'ene for like over 500-lappen. (Man bør ikke automatisk anta at merkeverksted er dyrere på deler.) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaka_ Skrevet August 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Sant nok, men så langt tilsier min erfaring at møller Som regel er veldig mye dyrere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotuning Skrevet August 23, 2009 Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 fikk samme problem her om dagen på min tq, lagervare hos møller å koster 582-,. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg